PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: ekwiwalent za urlop

  • 1. Data: 2008-06-05 08:51:57
    Temat: Re: ekwiwalent za urlop
    Od: "dana" <d...@g...pl>

    >Tak, można tak ustalić na mocy umów. Reszta urlopu może "przejść" do
    "nowej pracy"

    Właśnie tu nie mam wątpliwości, mam pisemną opinię z kancelarii
    prawnej, z której wynika, że PIP nakłada kary za takie rozwiązanie

    >Tylko faktycznie, zazwyczaj oznacza to przejście do innej
    >(przynajmniej prawnie) firmy. Przypadek jest dla mnie dziwny - że nie
    >zmienia się stanowiska, tylko wypowiada (trzeba uzasadnić i , w
    >określonych przypadkach, wypłacić odprawę).

    Sprawa nietypowa, szef zlitował sie i dał człowiekowi jeszcze
    popracować, ale na innym stanowisku, a okres wypowiedzenia w międzyczasie
    upłynął.

    Dzięki i pozdrawiam

    Dana

    begin 666 dot_clear.gif