PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekwiwalent za urlop - kontynuacja zatrudnienia

  • 1. Data: 2008-06-04 09:05:23
    Temat: ekwiwalent za urlop - kontynuacja zatrudnienia
    Od: "dana" <d...@g...pl>

    Witam i proszę o pomoc.

    Czy można wypłacić ekwiwalent tylko za część urlopu?

    Sytuacja jest następująca. Pracownik dostał wypowiedzenie umowy na czas
    nieokreślony. Zatrudnienie ustało 31.05. Pracodawca zaproponował mu od 1.06.
    umowę na czas określony do 31.12 na innym stanowisku za tą samą stawkę.
    Pracownik miał zaległy urlop za 2007r plus 11 dni proporcjonalnego za 2008 i
    chce żeby ekwiwalent wypłacic mu tylko za 2007r, a 11 dni zostawić do
    wykorzystania później.

    Nie mogę się doczytać, czy można tak postapić. Z informacji, do których
    dotarłam wnioskuję, że w przypadku ciągłości zatrudnienia można albo cały
    urlop zostawić do wykorzystania, albo poprzedni okres zakończyć świadectwem
    pracy i rozliczyć cały urlop. Pracownik upiera sie przy swojej koncepcji,
    bardzo mu zależy, żeby dostać kasę i mieć więcej urlopu do wykorzystania niż
    te 15 dni, które mu zostają.

    Bardzo proszę o pomoc

    Pozdrawiam
    Dana