PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam już dosyć !!!

  • 1. Data: 2008-06-05 08:18:27
    Temat: Re: Mam już dosyć !!!
    Od: Majka <b...@a...pl>

    Marszi pisze:
    > Już nie wyrabiam, pracuję w dużej sieci warsztatów samochodowych,
    > ok. 20 placówek w Polsce, wszystkie w dobrej lokalizacji a zarobki 1700
    > brutto, mało kto chce za takie pieniądze pracować, więc zatrudniają
    > uczniaków bez doświadczenia bo na fachowców ich nie stać,
    > i teraz zamiast naprawiać samochody muszę jeszcze uczyć dzieciaków,
    > pracy przez to 2x więcej a wszystko dlatego że firmy nie stać na 700
    > złoty podwyżki, śmieszne to wszystko. Mam dosyć tego wszystkiego !!!

    Jedz do Francji do pracy !

  • 2. Data: 2008-06-05 08:39:39
    Temat: Mam już dosyć !!!
    Od: Marszi <m...@o...pl>

    --
    Sygnaturka się upiła i poszła spać.

  • 3. Data: 2008-06-05 09:13:15
    Od: Majka <b...@a...pl>

    Marszi pisze:
> [...]
    > pracy przez to 2x więcej a wszystko dlatego że firmy nie stać na 700
    > złoty podwyżki, śmieszne to wszystko. Mam dosyć tego wszystkiego !!!

    Zawsze możesz ich szkolić ale mało skutecznie :) Moze wtedy szef zobaczy
    ze lepiej dać więcej kasy Tobie i będzie wszytko si :) hahahahaha

  • 4. Data: 2008-06-05 09:33:39
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Tosie zwolnij

  • 5. Data: 2008-06-05 09:51:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Fox napisał(a):

    > Tosie zwolnij

    A co Ci Tosia zawiniła? ;P

    j.

  • 6. Data: 2008-06-05 10:23:00
    Od: "grafter" <grafter@NO_SPAMonet.eu>

    Załóż własny warsztat...

  • 7. Data: 2008-06-05 12:51:04
    Od: Majka <b...@a...pl>

    entroper pisze:
    > Użytkownik "Marszi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > stać, stać, tylko skoro się udaje, to płacą mało. Skrzyknij się z tymi
    > kolegami, którzy cokolwiek potrafią i o ile _rzeczywiście_ jesteście dobrzy,
    > będziecie mieli robotę nie do przerobienia.
    > A z tymi uczniakami - jest to rzeczywiście wkurwiające, szczególnie, że
    > większą część kosztów tej nauki ponosi klient.
    >
    > e.

    Dlatego ściemniać ze ich sie uczy a tak to miec ich w dupie i robić
    swoje. Jak szef Ci powie to mówić "tak tak" i z czasem jak jeden czy
    drugi coś rozwali no to zobaczą ze nowi nic nie dają.

  • 8. Data: 2008-06-05 13:16:29
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

  • 9. Data: 2008-06-05 15:02:16
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > pracy przez to 2x więcej a wszystko dlatego że firmy nie stać na 700
    > złoty podwyżki, śmieszne to wszystko. Mam dosyć tego wszystkiego !!!

    No to zostań sobie dyrektorem w tej sieci. W czym problem?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 10. Data: 2008-06-05 15:59:08
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Majka" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego ściemniać ze ich sie uczy a tak to miec ich w dupie i robić
    > swoje. Jak szef Ci powie to mówić "tak tak" i z czasem jak jeden czy
    > drugi coś rozwali no to zobaczą ze nowi nic nie dają.

    Zwykle jest tak, że nawet jak nowy rozwali, to i tak da się to jakoś zrzucić
    na klienta ("nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobi ?"). A ponieważ
    klient zwykle już zapłacił, więc interes może się kręcić. Można też przyjąć
    auto do reklamacji, postawić na parkingu, za tydzień oddać, zrobić tak ze 2
    razy aż się namolny pacjent sam odczepi, nie mając czym jeździć. Co setny
    pójdzie do sądu i po dwóch latach może wygra, wtedy się go grzecznie
    przeprasza, zwraca pieniążki, ale generalnie jest się sporo do przodu :) Tu
    trzebaby zmian w mentalności ludzi (szefów i pracowników) a na to nie ma
    szans.

    e.