PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam busa co mogę?

  • 1. Data: 2008-12-06 11:22:37
    Temat: Mam busa co mogę?
    Od: zulik <z...@o...pl>

    Hej posiadam busa Fiat Ducato 2,8
    - w jaki sposób i czy wogóle mógłbym zarabiać za jego pomoca?

    Przemek

  • 2. Data: 2008-12-06 12:34:57
    Temat: Re: Mam busa co mogę?
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia sobota, 6 grudnia 2008 12:22, człowiek imieniem zulik <z...@o...pl>
    zamieścił wiadomość <ghdn8l$pt0$1@opal.icpnet.pl> o treści:

    > Hej posiadam busa Fiat Ducato 2,8
    > - w jaki sposób i czy wogóle mógłbym zarabiać za jego pomoca?
    Nie mógłbyś

  • 3. Data: 2008-12-06 12:55:35
    Od: zulik <z...@o...pl>

    jQ pisze:
    > Dnia sobota, 6 grudnia 2008 12:22, człowiek imieniem zulik <z...@o...pl>
    > zamieścił wiadomość <ghdn8l$pt0$1@opal.icpnet.pl> o treści:

    > Nie mógłbyś

    dziękuje

  • 4. Data: 2008-12-06 14:45:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 06 Dec 2008 12:22:37 +0100, zulik <z...@o...pl> wrote:

    >Hej posiadam busa Fiat Ducato 2,8
    >- w jaki sposób i czy wogóle mógłbym zarabiać za jego pomoca?
    Mozesz go wynajmowac na godziny. Najlepiej z obsługą.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 5. Data: 2008-12-06 22:06:07
    Od: Als <1...@1...pl>

    Dnia Sat, 06 Dec 2008 12:22:37 +0100, zulik napisał(a):

    > Hej posiadam busa Fiat Ducato 2,8
    > - w jaki sposób i czy wogóle mógłbym zarabiać za jego pomoca?
    >
    > Przemek

    Ile ma miejsc siedzących? Jeśli więcej niż 9 bodajże, masz prawo jazdy
    autobusowe? Najprostszy sposób to:
    - jeśli ma miejsc siedzących sporo, tzw. minibus (czyli wożenie na stałej
    linii albo czartery dla grup)
    - jeśli ma skrzynię ładunkową zadaszoną, taksówka bagażowa
    - jeśli ma skrzynię ładunkową bez dachu, rozwożenie węgla chyba tylko
    wchodzi w grę

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    [Humor zeszytów] Kukurydza rośnie w kaburach i ma żółte zęby.

  • 6. Data: 2008-12-07 19:34:18
    Od: pietia <p...@g...com>

    jQ pisze:
    > Dnia sobota, 6 grudnia 2008 12:22, człowiek imieniem zulik <z...@o...pl>
    > zamieścił wiadomość <ghdn8l$pt0$1@opal.icpnet.pl> o treści:

    > Nie mógłbyś

    A co, zazdroscisz ?

  • 7. Data: 2008-12-08 21:30:49
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia niedziela, 7 grudnia 2008 20:34, człowiek imieniem pietia
    treści:

    > A co, zazdroscisz ?
    Nie. Udzielam głupiej odpowiedzi na głupie pytanie