PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-27 15:57:34
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-25 19:24, Piotr Hosowicz wrote:

    > Wiesz, ja myślę, że taki na przykład Lesio Zmyłer dużo od Tymińskiego
    > nie odbiega. Po prostu inny typ kitowego proszku do prania, inaczej
    > podane bzdety - i tyle.

    Smutne, że ludzie nadal wierzą, że jak SLD obieca gruszki na wierzbie,
    to one wyrosną. Miejsca pracy też będa pewnie na drzewach rosły.
    Dlatego w urzędach pracy będzie się kierować ludzi tym kierunku, mówiąc
    im "niech pani/pan spada na drzewo".

    > Jak chcę podtrenować jakieś
    > zagadnienie, albo liznąć na zaczęcie jakiegoś języka programowania - to
    > piszę Signature Chooser Subsystem Advanced Proffessional ... ;-) plus
    > czasem narzędzie typu Signature Chooser Subsystem Database Migrator
    > Wizard Enterprise, żeby przenieść bazę sygnaturek.

    Moje dziecko napisało ostatnio program, co czyta ze strony NASA
    parametry satelitów, a następnie /przez ekran monitora/ wczytuje do
    zegarka /TIMEX/ parametry połozenia i czas pojawienia się /bazuje na
    funkcji wczytywania terminarza/. Niby niczemu nie słuzy, ale mozna
    powiedzieć dziewczynie, że zaraz będzie widać, jak leci satelita - no i
    widać jak leci :-). Mała rzecz, a cieszy.
    Natomist martwi mnie, że mimo młodego wieku syn jest już przestępcą
    /karno-skarbowym/ bo pomaga sąsiadom w drobnych problemach komputerowych
    i przyjmuje zapłatę np. w czystych płytach CDR, czego nie uwzgledniłem w
    zeznaniu podatkowym.

    pzdr: Catbert