PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-12-04 18:46:12
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26 lis 2003, "Pawel A." <a...@w...pl> zapodal(a):

    > 1. Firma jest nieduża i działa w branży w której posiadanie własnej
    > domeny nie jest niezbędne. W końcu nie każdy musi pracować dla
    > "dużego międzynarodowego koncernu, działającego w ponad 100 krajach"
    > :-). Osobiście znam kilka całkiem dobrze prosperujących firm, którym
    > z powodzeniem wystarcza darmowy adres e-mail do korespondecnji i
    > prosta strona-wizytówka postawiona za psie pieniądze na jakimś
    > ogólnym serwerze.

    A mozna skrzynek darmowych uzywac w celach komercyjnych? Serio nie wiem.

    > Postawienie takiego
    > tymczasowego konta na firmowej domenie (np p...@d...firmy) nie
    > zawsze jest dobrym rozwiązaniem, bo jeżeli firma często prowadzi
    > rekrutacje to i tak będzie wystawiona na spamowanie, a trudno za
    > każdym razem zakładać nowe konta o nazwach "praca75" czy
    > "rekrutacja110".... Pozdrowienia

    A w czym trudniej od zakladania nowego konta darmowego?

    Nie wymagalbym, zeby wszyskie adresy byly na kontach firmowych, ale po
    prostu to lepiej i powazniej wyglada, Jesli firma ma konto a korzysta z
    darmowego to troche jakby umawiala sie na rozmowe kwalifikacyjna nie w
    ladnej siedzibie, a w np. magazynie:P

    Pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.