PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-27 18:16:27
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    Catbert wrote:

    > Smutne, że ludzie nadal wierzą, że jak SLD obieca gruszki na wierzbie,
    > to one wyrosną. Miejsca pracy też będa pewnie na drzewach rosły.
    > Dlatego w urzędach pracy będzie się kierować ludzi tym kierunku, mówiąc
    > im "niech pani/pan spada na drzewo".

    Catbert, o tym można by długo gadać, ale to nie pl.soc.polityka, więc
    tyle ode mnie, bo nas NTGowo splonkują.

    > Moje dziecko napisało ostatnio program, co czyta ze strony NASA
    > parametry satelitów, a następnie /przez ekran monitora/ wczytuje do
    > zegarka /TIMEX/ parametry połozenia i czas pojawienia się /bazuje na
    > funkcji wczytywania terminarza/. Niby niczemu nie słuzy, ale mozna
    > powiedzieć dziewczynie, że zaraz będzie widać, jak leci satelita - no i
    > widać jak leci :-). Mała rzecz, a cieszy.

    Timex ma taki właśnie patencik z wczytywaniem, faktycznie. Zreztą o ile
    dobrze pamiętam, to Timex miał modele wyposażone w ten feature już w
    zamierzchłych czasach komputerów 8bitowych. Z tym, że na dobrą sprawę
    nie kapuję co właściwie robi program Twojego syna. OK, jest witryna
    NASA, program się łączy via HTTP zapewne albo na zasadzie jakiegoś Web
    Service, ściąga te dane, w razie czego parsuje do jakiejś tam
    znormalizowanej postaci i co dalej ? To znaczy dla Timexa te dane są po
    prostu danymi, czy też Timex potrafi jakoś tam te dane wykorzystać /
    zinterpretować ?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz