PracaGrupypl.praca.dyskusje › MASZYNY DO OBROBKI SZKLA - BARDZO PILNE!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2003-08-06 10:22:55
    Temat: MASZYNY DO OBROBKI SZKLA - BARDZO PILNE!!!!!!!!!!
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,

    Poszukuje bardzo pilnie maszyn do obrobki szkla, ponizej zamiescilem ich
    nazwy i typy!Poszukuje dokladnie takich maszyn,najlepiej uzywanych. Prosze
    bardzo o kontakt osoby dzialajace w branzach szklarskich, producentow takich
    lub podobnych maszyn branzy szklarskiej, handlowcow i przedstawicieli.
    Podobno firmy wloskie sa najlepiej w tej dziedzinie oblatane.

    1. Wiertarka polautomatyczna firmy BESANA 70/2TC

    - Srednica otworu max. przy wierceniu dwoma wrzecionami w cyklu
    polautomatycznym 100 nun
    - Wiercenie otworow wiekszych w cyklu recznym wrzecionem gornym
    - Moc wrzeciona gornego +dolnego
    2 HP (1.5kW) + 2 HP (1.5kW)
    - Cztery szybkosci wrzecion
    - Odleglosc od korpusu do osi wrzeciona
    1.200 mm
    - Stolik podstawowy o wymiarach
    950 x 950 mm
    - Wymiary wiertarki L x B x H:
    2.250 x 1.000 x 1.800
    - Waga
    750 kg
    - Stolik rolkowy pneumatyczny do duzych tafli
    2.000 x 1.000 mm
    - Pompa wodna ze zbiornikiem w obiegu zamknietym

    2. Krawedziarka garnkowo prostolininowa ZANETTI RETTICOR FP6

    - Szklo:
    grubosc 2 - 20, wym. min. 80 x 200
    - Szybkosc:
    0,5 - 6 m/min
    - Waga:
    1.500 kg
    - Moc:
    8 kW
    - Wymiary L x B x H
    5.200 x 1.200 x 2.800 mm

    Interesuja mnie te 2 egzemplarze, najlepiej uzywane.

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz,

    Rafal Szulc

  • 2. Data: 2003-08-06 13:55:46
    Temat: Re: MASZYNY DO OBROBKI SZKLA - BARDZO PILNE!!!!!!!!!!
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Rider, ukrywający się pod adresem:
    <r...@p...onet.pl> napisał:
    > Witam serdecznie,
    >
    > Poszukuje bardzo pilnie maszyn do obrobki szkla, ponizej zamiescilem
    > ich nazwy i typy!

    Nie wytrzymam... Gdzie się tacy kretyni wykluwają?

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 3. Data: 2003-08-06 21:57:37
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    wiadomości news:bgrd6i$o2g$1@news.onet.pl...

    > Nie wytrzymam... Gdzie się tacy kretyni wykluwają?

    nerwy na smycz i uwaga na slowa - kto kogo przezywa.....

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 4. Data: 2003-08-07 06:18:14
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    wiadomości news:bgrd6i$o2g$1@news.onet.pl...

    > Nie wytrzymam... Gdzie się tacy kretyni wykluwają?

    Może się pomylił. Jak jestes na kilku grupach to czasami się zdarzy nawet
    tym z IQ 150

  • 5. Data: 2003-08-07 06:43:46
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może się pomylił. Jak jestes na kilku grupach to czasami się zdarzy nawet
    > tym z IQ 150

    Moze nie - taka maszyna to idealny pracownik ;)
    nie chce wyplaty, urlopu, zwolnienia nie zaklada zwiazkow zawodowych.
    Przeglad zrobisz raz na jakis czas, oleju dolejesz i pracuje 24h/dobe.
    ;))))))

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 6. Data: 2003-08-07 17:42:28
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Da:-)Za, ukrywający się pod adresem:
    <d...@w...pl> napisał:
    > Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    > wiadomości news:bgrd6i$o2g$1@news.onet.pl...

    > nerwy na smycz i uwaga na slowa - kto kogo przezywa.....

    Widzę, że bronisz spamerów (bo tak ich trzeba nazwać). A co mają
    powiedzieć użytkownicy modemów, którzy chcą_podyskutować_o_pracy, a nie
    kupić, sprzedać i zamienic? Gdybyś popatrzył na inne grupy, to pewnie
    nie umknęłoby Twojej uwadze "hurtowo" rozesłane to ogłoszenie.

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 7. Data: 2003-08-07 22:30:38
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    wiadomości news:bgu586$up$2@news.onet.pl...

> [...]
    > kupić, sprzedać i zamienic? Gdybyś popatrzył na inne grupy, to pewnie
    > nie umknęłoby Twojej uwadze "hurtowo" rozesłane to ogłoszenie.

    Nie popieram spamerow - ani chamstwa
    Nie musiesz rownac sie do jego poziomu.

    --
    Pozdro