PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie i zdrowotne

  • 1. Data: 2003-08-06 07:21:59
    Temat: umowa zlecenie i zdrowotne
    Od: "millka" <m...@g...pl>

    Witam
    jak to jest czy jak sie jest zatrudnionym na umowe zlecenie to czy firma
    placi za mnie zdrowotne? czy wogole cos placi?

    czekam na odpowiedz bo chce isc do lekarza a nie mam sie gdzie dowiedziec bo
    kadrowa ma wszytkich w dupie:P
    pozdrawaim

    zuzka

  • 2. Data: 2003-08-06 07:55:59
    Temat: Re: umowa zlecenie i zdrowotne
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    millka <m...@g...pl> napisał(a):

    > jak to jest czy jak sie jest zatrudnionym na umowe zlecenie to czy firma
    > placi za mnie zdrowotne? czy wogole cos placi?

    Przy umowie-zleceniu nikt nic za Ciebie nie placi.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-08-06 08:26:09
    Od: "millka" <m...@g...pl>

    a czy powinnam byc zarejestrowana w urzedzie parcy jako bezrobotna jak
    pracuje na zlecenie??
    pozdrawiam

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-08-06 08:39:29
    Temat: Odp: umowa zlecenie i zdrowotne
    Od: "Adrian" <n...@w...pl>

    Użytkownik millka <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bgqe3i$69s$...@n...news.tpi.pl...
    > a czy powinnam byc zarejestrowana w urzedzie parcy jako bezrobotna jak
    > pracuje na zlecenie??
    > pozdrawiam

    poczytaj dokladnie warunki zarejestrowania
    stoi tam jak byk ze majac JAKIEKOLWIEK dochody tracisz ststus osoby
    bezrobotnej
    skoro masz dochody z pracy na zlecenie i masz to na papierze to niestey ale
    nie mozesz byc jednoczesnie bezrobotna

  • 5. Data: 2003-08-06 08:43:50
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "millka" w wiadomości news:bgqe3i$69s$1@nemesis.news.tpi.pl napisal(a):

    > a czy powinnam byc zarejestrowana w urzedzie
    > parcy jako bezrobotna jak pracuje na zlecenie??

    O ile nic sie nie zmienilo, to na czas trwania umowy zlecenie trzeba byc
    wyrejestrowanym.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 6. Data: 2003-08-06 08:48:15
    Od: "millka" <m...@g...pl>

    oka to wiem chodiz mi o to co teraz ze zdrowotnym... czy sama nie moge
    oplacac zdrowotnego? bo jesli bede musiala isc do lekarza to bede placila za
    kazda wizyte tak?
    a to za duzo jak dla mnie
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-08-06 08:55:22
    Od: "millka" <m...@g...pl>

  • 8. Data: 2003-08-06 08:55:28
    Od: "millka" <m...@g...pl>

  • 9. Data: 2003-08-06 08:56:42
    Od: "millka" <m...@g...pl>

    przepraszam ale cos mi sie zblokowalo:)))))))))))))

  • 10. Data: 2003-08-06 09:00:23
    Od: Grendel <n...@b...nie>

    On Wed, 6 Aug 2003 10:48:15 +0200, millka wrote:

> [...]
    > oplacac zdrowotnego? bo jesli bede musiala isc do lekarza to bede placila za

    można się teoretycznie ubezpieczyć samemu, ale to jest kpina - trzeba
    podpisać indywidualną umowę z funduszem (kiedyś z kasą chorych), ale kwota
    którą trzebaby uiszczać co miesiąc wynosi... 170zł (przynajmniej tak było
    rok temu).

    Drugie przegięcie o którym słyszałem ostatnio, to fakt, że bezrobotny
    rejestrujący się w UP, NIE JEST UBEZPIECZANY!!! Właściwa rejestracja do ZUS
    następuje praktycznie po miesiącu, przy następnej wizycie bezrobotnego w
    Urzędzie. Pytanie więc, co zrobi bezrobotny, kiedy będzie miał np. wypadek
    w czasie tego miesiąca? Mogłby mnie ktoś oświecić?

    --
    Grendel