PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ludzie sukcesu a praca... (Podsumowanie?)

  • 1. Data: 2002-12-08 02:24:07
    Temat: Ludzie sukcesu a praca... (Podsumowanie?)
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Jak widze ostatnio na grupie panuje zazarta dyskusja o tym, ze 'wystarczy
    wstac z kanapy' a juz wszystko z praca bedzie dobrze = pojawi sie sukces. Sa
    zwolennicy tego twierdzenia, sporo watpiacych czy to az takie proste i chyba
    kilku przeciwnikow...

    Ale to co mnie najbardziej poruszylo bylo 'oburzenie' tym, ktorzy 'wstali' i
    sie im powiodlo na tych, ktorym - z jakich powodow - 'sie nie powiodlo' =
    nie maja pracy. Oburzenie, ze tacy ludzie, ktorym ja daje dobre rady i
    przyklad osmielaja sie dyskutowac i wyrazac swoje opinie. Ale dla mnie jest
    to oczywiste, ze skoro istnieje taka roznica miedzy nimi to musi byc jakas
    roznica w charakterze, zachowaniu, widzeniu swiata, itd...

    Zatem prosze nie oburzac sie (to do LUDZI SUKCESU) na slowa krytyki,
    watpliwosci, zazdrosci czy moze nawet zawisci tylko kontynuowac swoje
    dzielenie sie doswiadczeniem i pomagania tym slabszym (heh niedostosowanym
    do warunkow). Dyskusja o racji nie ma sensu bo po prostu wy ja macie
    dlatego, ze wam sie juz powiodlo, a tym drugim jeszcze nie. A chec
    postawienia na swoim w tym temacie moze wygladac bardzo snobistycznie ('co
    ja to nie jestem'), a do tego pozniejsze opieprzanie tych slabszych, ze
    zachowuja sie jak slabsi jest juz kompletnie bez sensu. Dla mnie taka rada
    'wez i znajdz sobie prace' jest taka sama jak rada 'znajdz sobie kogos' dla
    osoby, ktora nie chce byc sam cale zycie. Tak samo bezuzyteczna i tak samo
    nieludzka. Jesli kazda z osob, ktorym sie powiodlo, zakladajac ze takich
    osob na grupie jest 8, pomoze 2 osobom, a te kolejnym dwom to po 17 takich
    'kolejkach' ponad 1 000 000 osob odniesie sukces, a po 22 ponad 38 000 000
    milionow.

    Zatem prosze nie gadajcie wiecej tylko wstancie i pomozcie :P

  • 2. Data: 2002-12-08 08:24:15
    Temat: Re: Ludzie sukcesu a praca... (Podsumowanie?)
    Od: "mer" <b...@n...pl>

> [...]
    > to oczywiste, ze skoro istnieje taka roznica miedzy nimi to musi byc jakas
    > roznica w charakterze, zachowaniu, widzeniu swiata, itd...

    Ja widze tutaj jedną różnicę między tymi "którzy wstali" a resztą.
    Ci co wstali piszą w każdym poście co "niewstający" mogą zrobić, aby nie mieć powodów
    do narzekania.
    "Niewstający" natomiast w każdym moście piszą jak jest źle i kto jest temu winien, że
    nie wstają.
    Gdy czują, że się powtarzają to używaja magicznego słowa "pierdolisz!"

    mer

  • 3. Data: 2002-12-08 19:05:56
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 08 gru 2002, "mer" <b...@n...pl> zapodal(a):

    > Ja widze tutaj jedną różnicę między tymi "którzy wstali" a resztą.
    > Ci co wstali piszą w każdym poście co "niewstający" mogą zrobić, aby
    > nie mieć powodów do narzekania.

    W kazdym nie zauwazylem?

    > "Niewstający" natomiast w każdym
    > moście piszą jak jest źle i kto jest temu winien, że nie wstają.

    J.w.

    > Gdy czują, że się powtarzają to używaja magicznego słowa "pierdolisz!"

    Fakt niektorym sie zdazylo.

    Niektozy dyskutowali logicznie, zarowno "stojacy", "lezacy" i
    "zastanawiajac sie jak wstac"

    Pozdr. Shrek.

  • 4. Data: 2002-12-09 09:28:37
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Hmmm, różnica pomiędzy tymi którzy mają a tymi którzy nie mają jest po
    pierwsze taka że ci pierwszi wierzą a ci drudzy nie, i od tego nalezałoby
    zacząć. Nikogo nie przekonam że się da jeśli w to nie wierzy, bo dla mnie
    osobiście pieniądze leżą na ulicy ale komukolwiek o tym mówię wybucha
    śmiechem więc odechciewa mi się trochę gadania po tym jak mnie wyszydzają i
    wyśmiewają bo nie mam w tym żadnego interesu żeby przekonywac kogokolwiek
    nie ejstem reformatorem zwłaszcza jak spotykam się tylko z krytyką. Ja
    jestem zdania że możliwości są ale należy zacząc od siebie w poszukiwaniu
    tych możliwości a wykorzystywanie ich zalezy nei tylko do charakteru ale i
    od umiejętności kojarzenia faktów czy odrobiny przedsiębiorczości. Ja nie
    studiuję po to żeby jakiś super manager przyjął mnei do pracy tylko po to
    żeby się zcegoś nauczyć czego efekty są już namacalne. Nie można chodzić z
    głową wysoko tylko dlatego że się udało, ale zawsze można (trzeba) miec
    wzrok zwrócony wysoko nawet jak głowa jest tuż przy ziemi. Poza tym najpierw
    jest sposób myślenia a potem system działania, trzeba więc zacząc od siebie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania

  • 5. Data: 2002-12-09 15:05:15
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Pierdolisz... ja wstaje co rano i zapierdalam za pracą, a pracy nie ma.....
    A więc - pierdolisz....