PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy należą mi się bony Świąteczne....??

  • 1. Data: 2002-12-08 12:13:40
    Temat: Czy należą mi się bony Świąteczne....??
    Od: "..::robo::.." <r...@p...com>

    Witam,

    Mam mały problem... otóż nie wiem czy należą mi się bony Świąteczne z mojej
    starej firmy !
    Pracowałem w niej przez 2 lata ale w tym roku dokładnie 22 listopada
    zwolniłem się i przeskoczyłem do innej firmy.
    Wczoraj dowiedziałem się od kumpla który jeszcze pracuje w mojej starej
    firmie, że są dla mnie bony Świąteczne.... tylko pytanie czy one mi się
    należą ??? Mój kierownik jakoś tak twierdzi, że NIE... ale podobno tak jest,
    że są one należne z dołu, czyli jak pracowałem cały rok 2002 to mi się
    należą !!!
    Pytanie:
    Jak to faktycznie jest... mam się kłócić, czy nie ??
    Proszę o konkretne odpowiedzi (nie w stylu - "myślę że tak" :)

    Pzdr
    robo

  • 2. Data: 2002-12-08 12:51:52
    Temat: Re: Czy należą mi się bony Świąteczne....??
    Od: "cis_fun" <b...@w...pl>

    Użytkownik "..::robo::.." <r...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    | Jak to faktycznie jest... mam się kłócić, czy nie ??
    | Proszę o konkretne odpowiedzi (nie w stylu - "myślę że tak" :)

    Przejrzyj archiwum grupy. Ten problem byl poruzany juz. O ile dobrze
    pamietam to nie nalezy Ci sie. W koncu caly rok nie pracowales. Ale moge sie
    mylic. Poszukaj jeszcze raz.

  • 3. Data: 2002-12-08 13:24:18
    Od: "..::robo::.." <r...@p...com>

    > Przejrzyj archiwum grupy. Ten problem byl poruzany juz. O ile dobrze
    > pamietam to nie nalezy Ci sie. W koncu caly rok nie pracowales. Ale moge
    sie
    > mylic. Poszukaj jeszcze raz.

    Znalazłem tylko niestety 1 post.... i nic mi nie pomógł (zupełnie odmienna
    sytuacja)...

    Pzdr
    robo

  • 4. Data: 2002-12-08 14:33:12
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 8 Dec 2002 13:13:40 +0100, "..::robo::.."
    <r...@p...com> zakodował:

    >Jak to faktycznie jest... mam się kłócić, czy nie ??
    >Proszę o konkretne odpowiedzi (nie w stylu - "myślę że tak" :)

    Jeżeli są to bony z ZFŚS to jedyne zasady ich przyznawania są w
    regulaminie ZFŚS.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-12-08 22:23:30
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    > Jak to faktycznie jest... mam się kłócić, czy nie ??
    > Proszę o konkretne odpowiedzi (nie w stylu - "myślę że tak" :)

    Tego nie regulują żadne odgórne przepisy. Przede wszystkim dlatego, że bony
    w ogóle nie są "należne".
    A jak już są wydawane. to mogą być z ZFŚS i wtedy jego regulamin określa,
    czy przysługują również byłym pracownikom, może to być premia wypłacana w
    bonach, itp.

    --
    Pozdrawiam