PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny - podanie minimalnych oczekiwanych zarobkow › Re: List motywacyjny - podanie minimalnych oczekiwanych zarobkow
    From: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: List motywacyjny - podanie minimalnych oczekiwanych zarobkow
    Date: Thu, 10 Jun 2010 22:19:39 +0200

    Użytkownik "Wieslaw Bicz" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:87cq20FqftU1@mid.individual.net...

    > Można różnie, proponuję spróbować i zobaczyć, co z tego wyniknie.

    Próbowałem i polecam - wbrew pozorom ani nic złego się nie dzieje ani nie
    jest to uważane za jakiś nietakt, raczej panuje obopólne zrozumienie.
    Oczywiście, nie zaczynam bezczelnie od wywalenia motywacji finansowej na
    pierwszy plan, ale jest to wyraźnie zaznaczone. Zasadą jest, że konkretny
    sondaż mam przeprowadzony zawsze _przed_ wybraniem się gdziekolwiek.

    > Ceny towarów w sklepie to jednak co innego, a podawanie widełek ma sens
    > w przypadku prac standardowych. Jakość pracy specjalistów i ich
    > przydatność dla firmy może się bardzo różnić, ich gotowość
    > zaakceptowania różnych ofert też, a na dodatek może to robić złe
    > wrażenie na ludziach, którzy już w firmie pracują.

    Pozostanę przy opinii, że (przynajmniej w Polsce) wszystko sprowadza się
    tylko i wyłącznie do różnych manipulacji mających na celu zbicie ceny (lub
    jej wygórowanie, gdy oferujesz "niestandardowe usługi"). Spokojnie
    przeczytaj sam siebie, potwierdzasz to w całej rozciągłości :)

    e.