PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny - podanie minimalnych oczekiwanych zarobkow › Re: List motywacyjny - podanie minimalnych oczekiwanych zarobkow
  • Data: 2010-06-16 12:29:50
    Temat: Re: List motywacyjny - podanie minimalnych oczekiwanych zarobkow
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:hv9smo$kt9$1@news.task.gda.pl...

    > Skoro pracodawca nie porusza kwestii finansowych (poza stwierdzeniem,
    > że oferuje "atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy"),
    > to widocznie jest to nieistotne dla pracodawcy - przynajmniej na obecnym
    > etapie.

    nie, po prostu nie umiesz właściwie odczytać tego zaklęcia.
    oznacza ono, że:
    1) kwestia finansowa jest bardzo ważna i w razie możliwości wyboru wezmą
    tańszego pracownika
    2) atrakcyjność wynagrodzenia = średnia w regionie lub mniej
    3) adekwatność wynagrodzenia do Twoich wyników sprowadzi się do tego, że
    będzie premia uznaniowa albo coś pod stołem i żebyś się tam zes..ł, wiele
    razy zobaczysz na koncie tylko minimalną (coś jak w szkole - na piątkę
    umie tylko Bóg, porządnie pracuje tylko szef).

    Właściwe zaklęcie brzmi "atrakcyjne wynagrodzenie" (bez zastrzeżeń - i tak
    wiadomo, że jak ktoś jest leń/cienki to albo się nie dostanie albo szybko
    wyleci, chyba że to korporacja)

    e.