PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny - podanie minimalnych oczekiwanych zarobkow › Re: List motywacyjny - podanie minimalnych oczekiwanych zarobkow
    From: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: List motywacyjny - podanie minimalnych oczekiwanych zarobkow
    Date: Thu, 10 Jun 2010 18:26:16 +0200

    entroper pisze:
    > Użytkownik "Wieslaw Bicz" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > oczekiwania.
    >
    > Dlaczego ryzykowne? Po prostu wzajemnie nie trafią w swoje wyobrażenia i
    > oczekiwania.
    >
    > e.

    Oferta pracy jest niczym innym, jak próbą zainteresowania potencjalnego
    pracodawcy swoją osobą. Odpowiada innym ofertom typu handlowego. Zwykły
    rozsądek nakazuje najpierw zainteresować sobą potencjalnego pracodawcę,
    a potem zabrać się za negocjacje dotyczące ceny (zarobku). Sytuacja jest
    inna, kiedy można się spodziewać wielkiego zainteresowania. Wtedy warto
    jest takie coś zrobić, bo eliminuje się od razu tych zainteresowanych,
    którzy nie spełniają warunków.

    Czy tak jest w tym przypadku - nie wiem. Programistów jest mnóstwo,
    tylko niektórzy są poszukiwani, inni muszą się zadowolić tym, co zechcą
    im zaoferować wybredni pracodawcy. Oceniam, że w tym względzie jest
    coraz gorzej dla poszukujących pracy w tym zawodzie, a moi dość dobrze
    zorientowanie informatorzy ostatnio mi donoszą, że należy się spodziewać
    wkrótce pogorszenia sytuacji, bo wiele polskich (ale nie tylko) firm
    software'owych zdaje się dość "cienko śpiewa". Dodam, że nie jestem
    związany z tą branżą.

    W. Bicz