PracaGrupypl.praca.dyskusje › Likwidacja stanowiska pracy w TPSA.

  • 1. Data: 2002-09-22 15:53:27
    Temat: Likwidacja stanowiska pracy w TPSA.
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

    Przepraszam jesli takie tematy juz byly poruszane, ale sprawa "gardłowa" !!!

    Otrzymalem takie oto pismo:

    " ... 16.09.2002r

    Szanowny Panie,

    Zobowiazany jestem poinformowac Pana, iz w zwiazku z:

    planowana reorganizacja Grupy Technicznej ds ..., ktora ma na celu
    zwiekszenie efektywnosci pracy poprzez laczenie realizowanych zakresow
    zadan, przewiduje sie likwidacje Pana stanowiska pracy.

    Planowany termin likwidacji zajmowanego obecnie przez Pana stanowiska pracy
    to wrzesien 2002.

    Uwaga:
    Niniejsze pismo jest jedynie informacja a nie decyzja kadrowa.Ewentualne
    dzialania kadrowe podejmowane beda przez Pion Zasobow Ludzkich w trybie
    przewidzianym przepisami prawa pracy."

    Nie ukrywam i w firmie chodzi o to ze jest to zamiar zwolnienie mnie z
    pracy. Zaznacze ze takich osob jak ja jest kilkanascie.
    Chcialbym sie dowiedziec co moze , czego nie moze , do czego ma prawo , do
    czego nie ma prawa , jaki ma obowiazek a jakiego nie ma moj pracodawca w tym
    przypadku.
    Jakich procedur moge sie spodziewac po tym pismie.?
    Czy pracodawca moze zaoferowac mi prace na innym stanowisku ale na zasadzie
    wyboru kandydatow preferowanych do zwolnienia. Jesli nie przejde przez dane
    kwalifikacje i pracodawca stwierdzi ze sie do tego nie nadaje to czy moze
    mnie zwolnic?
    Wszystko rozpatrujemy oczywiscie na podstawie powyzszej decyzji likwidacji
    stanowiska pracy.

    Przed terminem likwidacji mojego stanowiska jaki wielu innych w dniu 30
    sierpnia br zostalo wydane zarzadzenie w sprawie zasad sporzadzania i
    przekazywania wykazow stanowisk pracy przewidzianych do likwidacji.
    Zarzadzenie moge podeslac zanteresowanym osobom w formie zalacznika.

    Sprawa jest dosc skomplikowana i wydarzenia w firmie biegna tak szybko ze
    prosilbym o mozliwie najszybsza reakcje w mojej sprawie.
    Za zainteresowanie z gory dziekuje.

    O blizsze szczegoly prosze pytac, bo naprawde nie wiem co w takim przypadku
    jest potzrebne a co nieistotne.

    Z powazaniem
    Krzysztof Baszak

  • 2. Data: 2002-09-22 16:50:20
    Temat: Re: Likwidacja stanowiska pracy w TPSA.
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    krzys <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > kwalifikacje i pracodawca stwierdzi ze sie do tego nie nadaje to czy moze
    Oczywiście.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-09-22 19:27:51
    Temat: Odp: Likwidacja stanowiska pracy w TPSA.
    Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik krzys <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
    ch napisał:amkp2k$ms9$...@n...tpi.pl...
    > Jakich procedur moge sie spodziewac po tym pismie.?

    Najpewniej wypowiedzenia, ale niekoniecznie. Pracodawca może Ci zaproponować
    inne stanowisko, a skoro jesteś z Pionu Sieci, to zorientuj sie jak wygląda
    w obszarze, w którym pracujesz program Praca Za Pracę ("tepsa" poszukuje swo
    im pracownikom zatrudnienia u innego pracodawcy).

    Pozdro
    Asieńka

  • 4. Data: 2002-09-22 20:18:31
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Asienka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    swo
    > im pracownikom zatrudnienia u innego pracodawcy).

    Praca za pracownika
    dostajesz wynagrodzenie ok. 70% tego co w TP SA + jakas odprawe z TP SA
    + masz gwarancje zatrudnienia do 2004 roku
    Moze warto probowac sie zalapac (nie pochwalam PZP ale jezeli
    nie ma innych mozliwosci ...)

  • 5. Data: 2002-09-23 15:09:26
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    hmm a dzis Bigram szuka do TPSA kupy ludzi (w Łodzi)

    pozdrawiam

    romekk

  • 6. Data: 2002-09-23 15:42:20
    Od: "anetka" <k...@p...onet.pl>

    Podaj jakies namiary i blizsze informacje (charakter pracy, na jakie
    stanowiska).

    Pozdrawiam
    Krzysztof Baszak

  • 7. Data: 2002-09-23 16:11:06
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya anetka!

    > Podaj jakies namiary i blizsze informacje (charakter pracy, na jakie
    > stanowiska).

    A zobacz sobie grupe pl.praca.oferowana. Dzisiaj jest tam kilka ogloszen.
    To samo jest w dzisiejszej Wybiorczej.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 8. Data: 2002-09-23 19:17:01
    Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Roman Kubik <r...@p...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:amnar6$reu$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
    > hmm a dzis Bigram szuka do TPSA kupy ludzi (w Łodzi)

    Bo w Łodzi ma być takie centrum informatyków, z przecieków wiem, że liczba
    wolnych miejsc- to coś kolo stówy... :-))

    Pozdro
    Asieńka

  • 9. Data: 2002-09-23 22:27:37
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

    Dzieki za cenne informacje.

    Pozdrawiam
    krzys

  • 10. Data: 2002-09-24 18:37:47
    Temat: Re: Nie mogą zwolni
    Od: "aka" <a...@p...onet.pl>

    > Niniejsze pismo jest jedynie informacja a nie decyzja kadrowa.Ewentualne
    > dzialania kadrowe podejmowane beda przez Pion Zasobow Ludzkich w trybie
    > przewidzianym przepisami prawa pracy."

    Powiedz im, że mogą Cię zastrzelić ale nie zwolnić do 2004 r.
    Gdyby mogli zwolnić dostałbyś pismo o zupełnie innej treści.

    Ale mogę się mylić.

    Pozdr
    Adam