PracaGrupypl.praca.dyskusje › Likwidacja stanowiska pracy w TPSA.

  • 11. Data: 2002-09-24 21:40:18
    Temat: Re: Nie mogą zwolni
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

    Oj i moga. Ochrona dotyczy pracownika ktory zostaje zatrudniony w
    zewnetrznej firmie i to wlasnie ta firma nie moze go zwolnic do konca 2004r.

    pozdr...
    krzys

  • 12. Data: 2002-09-24 21:59:04
    Temat: Re: Nie mogą zwolnic
    Od: "aka" <a...@p...onet.pl>

    > Oj i moga. Ochrona dotyczy pracownika ktory zostaje zatrudniony w
    > zewnetrznej firmie i to wlasnie ta firma nie moze go zwolnic do konca
    2004r.

    a co znaczy pojecie zewnętrzna firma wg przepisów TP ?
    Jeśli zatrudnię się u kogokolwiek jest to zewnętrzna firma ?
    Czy to TP jest zobowiązana do poszukiwania mi zewnętrznej firmę ? Czy mam
    sam szukać ?
    A jeśli pracowałem w TP SA a teraz w TP S. z o.o. to pracuję w zewnętrznej
    firmie ?

    Pozdr
    Adam

  • 13. Data: 2002-09-24 22:46:46
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeśli zatrudnię się u kogokolwiek jest to zewnętrzna firma ?
    > Czy to TP jest zobowiązana do poszukiwania mi zewnętrznej firmę ? Czy mam

    Zewnetrzna znaczy ta ktora wygrala przetarg lub i podpisala z TPSA na
    swiadczenie dla niej uslug telekomunikacyjnych.
    No wlasnie musialbys znalezc atrudnienie wlasnie w takiej firmie.
    A czy jest zobowiazana? Tego dokladnie nie wiem.
    Wiem ze jest w Pionie Sieci realizowany program "Praca Za Pracownika".
    Na ten temat dokladnie nic nie wiem, popytaj sie u siebie tych wyzej
    postawionych napewno wiedza cos wiecej na ten temat.
    Krzys