PracaGrupypl.praca.dyskusje › market, supermarket

  • 1. Data: 2002-09-22 09:19:55
    Temat: market, supermarket
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    Hej,
    teraz ja potrzebuję pomocy,
    szukam ludzi pracujacych kiedykolwiek w marketach itp.
    Włsnei kończe pisac moją magisterkę, i przydałoby mi się jeszce trochę
    zeznań "naocznych świadków".
    Interesuje mnie jak wygląda rekrutacja, jakie są zarobki, jak ludzie są
    traktowani przez przełozonych, jakie są stosunki między pracownikami -
    jednym słowem rózne 'kwiatki", przemyslenia, odczucia.
    Wszystkim będę bardzo wdzięczna.
    Odpowiadac mozna na priv, albo tez na grupe - gdyz z moich wczesniejszych
    doswiadczen wynika ze jest to tem niezwykle 'ciekawy"

    pozdrawiam

    --

    Lia

  • 2. Data: 2002-09-22 10:57:32
    Temat: Re: market, supermarket
    Od: "edward" <u...@w...pl>

    pewne informacje których oczekujesz są słodką tajemnicą marketów
    tak że będziesz musiała z pewnych zagadnień zrezygnować
    powodzenia
    Edward ,

  • 3. Data: 2002-09-22 12:22:33
    Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl>

    "edward" wrote:

    > pewne informacje których oczekujesz są słodką tajemnicą marketów
    > tak że będziesz musiała z pewnych zagadnień zrezygnować
    > powodzenia

    wiem, ze są tajemnicą, dlatego pytam się o to pracowników, to co oficjalnei
    mi powiedziały markety to się nadaje jedynie na kabaret :)

    ps. google to za duzo nie wypluwają niestety :(

    --

    Lia