PracaGrupypl.praca.dyskusjeLikwidacja stanowiska pracy w TPSA. › Likwidacja stanowiska pracy w TPSA.
    From: "krzys" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Likwidacja stanowiska pracy w TPSA.
    Date: Sun, 22 Sep 2002 17:53:27 +0200

    Przepraszam jesli takie tematy juz byly poruszane, ale sprawa "gardłowa" !!!

    Otrzymalem takie oto pismo:

    " ... 16.09.2002r

    Szanowny Panie,

    Zobowiazany jestem poinformowac Pana, iz w zwiazku z:

    planowana reorganizacja Grupy Technicznej ds ..., ktora ma na celu
    zwiekszenie efektywnosci pracy poprzez laczenie realizowanych zakresow
    zadan, przewiduje sie likwidacje Pana stanowiska pracy.

    Planowany termin likwidacji zajmowanego obecnie przez Pana stanowiska pracy
    to wrzesien 2002.

    Uwaga:
    Niniejsze pismo jest jedynie informacja a nie decyzja kadrowa.Ewentualne
    dzialania kadrowe podejmowane beda przez Pion Zasobow Ludzkich w trybie
    przewidzianym przepisami prawa pracy."

    Nie ukrywam i w firmie chodzi o to ze jest to zamiar zwolnienie mnie z
    pracy. Zaznacze ze takich osob jak ja jest kilkanascie.
    Chcialbym sie dowiedziec co moze , czego nie moze , do czego ma prawo , do
    czego nie ma prawa , jaki ma obowiazek a jakiego nie ma moj pracodawca w tym
    przypadku.
    Jakich procedur moge sie spodziewac po tym pismie.?
    Czy pracodawca moze zaoferowac mi prace na innym stanowisku ale na zasadzie
    wyboru kandydatow preferowanych do zwolnienia. Jesli nie przejde przez dane
    kwalifikacje i pracodawca stwierdzi ze sie do tego nie nadaje to czy moze
    mnie zwolnic?
    Wszystko rozpatrujemy oczywiscie na podstawie powyzszej decyzji likwidacji
    stanowiska pracy.

    Przed terminem likwidacji mojego stanowiska jaki wielu innych w dniu 30
    sierpnia br zostalo wydane zarzadzenie w sprawie zasad sporzadzania i
    przekazywania wykazow stanowisk pracy przewidzianych do likwidacji.
    Zarzadzenie moge podeslac zanteresowanym osobom w formie zalacznika.

    Sprawa jest dosc skomplikowana i wydarzenia w firmie biegna tak szybko ze
    prosilbym o mozliwie najszybsza reakcje w mojej sprawie.
    Za zainteresowanie z gory dziekuje.

    O blizsze szczegoly prosze pytac, bo naprawde nie wiem co w takim przypadku
    jest potzrebne a co nieistotne.

    Z powazaniem
    Krzysztof Baszak