PracaGrupypl.praca.dyskusje › Likwidacja etatu

  • 1. Data: 2003-08-05 13:49:32
    Temat: Likwidacja etatu
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Jezeli likwiduja moje stanowisko w firmie i proponuja mi inne ale z mniejsza
    stawka godzinowa, to czy moge nie przyjac tego stanowiska ale przysluguje mi
    wtedy odprawa czy jak nie przyjme stanowiska to po prostu odchodze?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-05 18:37:05
    Temat: Re: Likwidacja etatu
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > stawka godzinowa, to czy moge nie przyjac tego stanowiska ale przysluguje mi
    > wtedy odprawa czy jak nie przyjme stanowiska to po prostu odchodze?

    Najprawdopodobniej otrzymałeś tzw. wypowiedzenie zmieniające jezeli na warunki
    w nim zawarte się nie zgodzisz, to stosunek pracy zostanie rozwiązany i
    pożegnasz się z pracą i odprawą. Pozdrawiam.