PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sklep internetowy. Jakie wynagrodzenie?

  • 1. Data: 2003-08-05 07:15:33
    Temat: Sklep internetowy. Jakie wynagrodzenie?
    Od: "Krzysztof Rodzik" <k...@x...wp.pl>

    Witam grupę.

    Na pl.praca.oferowana dosyć często pojawiają się oferty dotyczące
    opracowania
    sklepów internetowych w technologii PHP+MySQL . Mam dwa pytania:
    1) Ile wynosi przeciętne wynagrodzenie za wykonanie takiego sklepu?
    2) Czy łatwo jest zostać wybranym do wykonania zlecenia?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-08-05 08:11:59
    Temat: Re: Sklep internetowy. Jakie wynagrodzenie?
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof Rodzik <k...@x...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > 1) Ile wynosi przeciętne wynagrodzenie za wykonanie takiego sklepu?
    > 2) Czy łatwo jest zostać wybranym do wykonania zlecenia?

    Odpowiedz na kilka ogloszen to sie dowiesz. Mnie to co prawda nie interesuje
    i nie jestem w temacie ale na grupie pojawiaja sie opinie ze to tylko i
    wylacznie badania rynku/zbieranie danych.

    pzdr
    ki

  • 3. Data: 2003-08-05 17:18:23
    Od: "ZIL" <m...@s...eisp.pl>

> [...]
    > 1) Ile wynosi przeciętne wynagrodzenie za wykonanie takiego sklepu?
    > 2) Czy łatwo jest zostać wybranym do wykonania zlecenia?

    Aby faktycznie Cie wybrali musialbys miec gotowy produkt (wersja demo) za
    cene 500-2000zl.

    Takie sa realia!

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-08-06 19:47:17
    Od: "Heinz Junior" <g...@g...nospam.pl>

    A ile przeciętnie zarabia ekspedientka w sklepie internetowym?

  • 5. Data: 2003-08-06 23:49:44
    Od: "rob_k" <r...@g...pl>

    > Aby faktycznie Cie wybrali musialbys miec gotowy produkt (wersja demo) za
    > cene 500-2000zl.

    o ile sie orientuje to mysql jest za friko, php podobnie.

  • 6. Data: 2003-08-07 02:25:29
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    Użytkownik "rob_k" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    za

    > o ile sie orientuje to mysql jest za friko, php podobnie.

    tu jest mowa o produkcie, ty piszesz o narzędziach

  • 7. Data: 2003-08-08 01:59:03
    Od: "ZIL" <m...@s...eisp.pl>

    > A ile przeciętnie zarabia ekspedientka w sklepie internetowym?

    Powazne pytanie, powazna odpowiedz.
    Do wprowadzania danych przyjmuja stazystow. Nic im nie placa - placi UP cos
    kolo 400zl.