PracaGrupypl.praca.szukana › [LONDYN] podejmę pracę od zaraz

  • 1. Data: 2005-10-06 21:16:18
    Temat: [LONDYN] podejmę pracę od zaraz
    Od: "Robert" <s...@v...pl>

    podejmę każdą pracę stałą lub dorywcza od zaraz, na terenie Londynu.
    tel 02088006276
    Robert

  • 2. Data: 2005-10-07 05:18:56
    Temat: Re: [LONDYN] podejmę pracę od zaraz
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Robert napisał(a):

    > podejmę każdą pracę stałą lub dorywcza od zaraz, na terenie Londynu.
    > tel 02088006276

    Zacznij od wygooglania brytyjskich grup newsowych...

    j.

  • 3. Data: 2005-10-19 06:58:01
    Od: Misiek <p...@w...pl>

    Użytkownik Robert napisał:

    > podejmę każdą pracę stałą lub dorywcza od zaraz, na terenie Londynu.
    > tel 02088006276
    > Robert

    Jeśli nie stać cię na Fish and Chips to znak, że należy wracać do
    ojczyzny :-). Chindusi mało płacą. Anglicy mają cię głęboko w D...
    Murzyni nie wpuszczają cię na teren budowy, a za zmywanie naczyń w pabie
    musisz się przespać z homoseksualistą właścicielem. Gdzieś o tym
    słyszałem :-). Wracaj człowieku tu WIG 20 idzie w góre a będzie jeszcze
    lepiej bo nowy rząd mamy i prezydenta też nowego niebawem :-)