PracaGrupypl.praca.dyskusje › LG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji?

  • 31. Data: 2006-02-02 03:02:23
    Temat: Re: LG w kobierzycach - kiedy nabor do produkcji?
    Od: mgl <m...@s...net>

    the_foe wrote:
    > nie mam zadnych kwalifikacji technicznych. U mnie w miescie i tak nei
    > dostane innej pracy niz za 600 zl bez mozliwosci podwyzki. Wole wiec

    gdzie mieszkasz, jeśli to nie sekret?

    --
    mgl

  • 32. Data: 2006-02-02 17:47:56
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "mgl" <m...@s...net> napisał w wiadomości

    > gdzie mieszkasz, jeśli to nie sekret?

    sekret? nie - Dzierzoniow

  • 33. Data: 2006-02-02 19:55:52
    Od: Roman <romand@^usunto^gazeta.pl.invalid>

    the_foe wrote :

    > sekret? nie - Dzierzoniow

    To może Harris na strefie będzie lepszy?
    Zaczęła się rekrutacja.

    Roman

  • 34. Data: 2006-02-03 10:31:43
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Roman" <romand@^usunto^gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości

    > To może Harris na strefie będzie lepszy?
    > Zaczęła się rekrutacja.

    harris to zadna marka. Jakby chodzilo o kase to za 600 zl nie oplaca sie
    pracowac - tyle wyciagniesz chodzac po smietnikach i zbierajac zlom.

  • 35. Data: 2006-02-03 19:52:48
    Od: Roman <romand@^usunto^gazeta.pl.invalid>

    the_foe wrote :

    > harris to zadna marka.

    Po czym wnosisz?
    Roman

  • 36. Data: 2006-02-04 14:34:34
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Uzytkownik "Roman" <romand@^usunto^gazeta.pl.invalid> napisal w wiadomosci

    > Po czym wnosisz?

    ok, moze jakas to i jest, ale na pewno nie tak rozpoznawalna. Poza tym rusza
    dopiero z koncem tego roku i zatrudnia tylk 130 (bezrobotnych mamy 12 000).
    Poza tym ich produkcja jest bardziej skomplikowana - co za tym idzie beda
    szukac ludzi jednak z jakims doswiadczeniem technicznym.