PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 a wynagrodzenie

  • 1. Data: 2004-02-02 19:55:57
    Temat: L4 a wynagrodzenie
    Od: "Natka" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Moja "kadrowa" naliczyła mi chyba źle wynagrodzenie. Ale do rzeczy. Oto fakty:
    - w firmir pracuje od 8 września 2003 roku.
    we IX otrzymałam 1545,45zl brutto (ale od 8.09.2003)
    przez X i XI otrzymywałam wynagrodzenie 2000 brutto
    Kolejną umowę podpisałam 9.12.2003
    za XII otrzymywałam wynagrodzenie 2800 brutto
    - na zwolnieniu byłam 8 dni w styczniu

    "kadrowa" wyliczył mi że dostanę 1719,25zł netto. Czy są to obliczenia
    prawdziwe?? Bo cos mi sie wydaje mało :(

    Pozdrawiam
    Natka

  • 2. Data: 2004-02-02 21:16:14
    Temat: Re: L4 a wynagrodzenie
    Od: "k32" <k...@o...pl>

    > "kadrowa" wyliczył mi że dostanę 1719,25zł netto. Czy są to obliczenia
    > prawdziwe?? Bo cos mi sie wydaje mało :(

    z moich "szybkich" wyliczen wynika ze raczej dobrze - wyszla mi prawie taka
    sama kwota.
    Ale moze ktos Ci jeszcze potwierdzi dokladnym wyliczeniem.