PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto to jest informatyk?
    Date: Wed, 11 May 2005 13:33:39 +0200

    Re to: Marek [Wed, 11 May 2005 11:00:56 +0000 (UTC)]:

    > Ja - bo to chodzi o mnie - jestem 100% najemnym!

    No to niestety masz dwa wyjscia:
    - zlikwidowac pare % najemnego
    - brac co daja i tyle.

    Aczkolwiek zawsze istnieje tez wyjscie trzecie: znalezc
    kogos, kto chcialby miec wlasna firme, tyle ze nie wie
    za bardzo czy sobie sam poradzi, i zrobic spolke. Wtedy
    Ty sobie jestes od spraw technicznych i robisz tak, zeby
    dzialalo, on jest od spraw paiperkowych a organizacyjne
    zalatwiacie razem. Serio nie da tak rady? U nas dalo.

    Bezrobotny jestes i nie masz lepszego zajecia, niz
    rzucanie sie po lokalnym rynku w nadziei ze ktos cos
    Ci zaproponuje? Nie Ty jeden. Zbierz kilku takich
    ludzi, usiadzcie sobie przy kawie i przemyslcie: co
    ktory z Was potrafi, jakie ma mozliwosci, co moglby
    zalatwic, gdzie ma znajomosci pozwalajace costam
    szybciej czy sprawniej zalatwic. Sprawdzcie co umiecie
    i czy przypadkiem Wasze umiejetnosci nie beda sie jakos
    uzupelnialy w kontekscie ruszenia czegos samodzielnie.

    To Cie przeciez nic nie kosztuje poza 3-5 godzinkami
    poswieconymi na zebranie sie i pogadanie. Moze warto?

    > Mam zaawansowaną wieloletnią nerwicę i wadę wymowy - czy
    > taki ktoś jest wiarygodny jako szukający klienta
    > przedstawiciel firmy własnej lub pracodawcy???

    A czy ja mowilam cokolwiek na temat tego, ze powinienes
    przedstawicielem zostac?

    Wlasciciel firmy _nie_jest_ od odwalania pracy handlowca,
    ludzie!... Skad Wam w ogole takie cos do glowy wpada?...

    > Poza tym nie pisałem, że mam jakieś kontakty - przeciwnie,
    > nie mam. Po prostu mnie się dobrze pracowało z ludźmi,
    > a im ze mną.

    I to sie wlasnie nazywa kontaktami... Jesli ktos z Toba
    wspolpracowal i zostawiles po sobie pozytywne wrazenie,
    uznal ze jestes specjalista i rowny gosc, to w momencie
    kiedy potrzebujesz cos od tego czlowieka -- to on Ci
    dosc chetnie pomoze. Jezeli uwaza Cie za wiarygodnego,
    to predzej uwierzy Tobie, nawet jesli nieskladnie mowisz,
    niz wygadanemu i elokwentnemu handlowcowi.

    Na tym wlasnie ta zabawa polega przeciez...

    Kira (nie lubiaca sie poddawac i narzekac)

    --
    Grafik potrzebny. _Dobry_ grafik. Do serwisu WWW.