PracaGrupypl.praca.dyskusje › !! Koszalin - praca w sekretariacie

  • 1. Data: 2007-04-18 07:36:08
    Temat: !! Koszalin - praca w sekretariacie
    Od: "Krzysztof Jędrzejczak" <k...@i...net.pl>

    Kancelaria Radcy Prawnego w Koszalinie
    zatrudni osobę do pracy w sekretariacie

    Wymagania:

    - wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub administracyjne,
    - znajomość obsługi urządzeń biurowych,
    - samodzielność,
    - dobra organizacja pracy,
    - nienaganna prezencja,
    - komunikatywność,

    Możliwości :

    - pracy w renomowanej kancelarii,
    - podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego ,
    - wysokich zarobków adekwatnych do zaangażowania,
    - pracy w miłym gronie,

    Osoby zainteresowane proszę przesłać CV ze zdjęciem na adres:
    c...@k...com

  • 2. Data: 2007-04-18 08:01:41
    Temat: Re: !! Koszalin - praca w sekretariacie
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    > Wymagania:
    >
    > - wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub administracyjne,
    /ciach/

    Z takich ogłoszeń mam największą jazdę ;)
    Szukamy dziewczyny do odbierania telefonów, ale musi mieć wykształcenie
    wyższe-prawnicze :):):)
    Wątpie, aby osoba z takim wykształceniem chciała pracować jako sekretarka...

    Przypomina mi to bardzo jedną fajną rozmowę kwalifikacyjną w moim życiu:
    Trafiłem do biura sprzedaży nieruchomości, osoba przedstawiła mi warunki, wg
    których:
    a) nie masz żadnych warunków (podstawa, telefon, biuro itp.);
    b) dobrze, jakbyś zarejestrował działalność gosp.;
    c) dobrze, jak po rejestracji poszedłbyś na kurs sprzedaży nieruchomości
    d) po tym wszystkim, masz 20% od utargu, jaki przyniesiesz firmie :]
    Zadałem miłej Pani jedno pytanie - 'przecież przy takim układzie nie opłaca
    mi się wiązać z Wami, tylko samemu i na własny rachunek pracować'
    Dostałem odpowiedź, że chyba nie nadaję się do tej pracy (kolejny lol)

    Uff, troche się rozpisałem, ale to na dobry początek dnia. Zawsze ciekawe
    wiadomości tutaj człowiek znajdzie ;)

    Pozdrowienia dla grupowiczów ;)

  • 3. Data: 2007-04-18 08:42:45
    Od: "Krzysztof Jędrzejczak" <k...@i...net.pl>

    mądry kolego bardzo szanuje twój twórczy tok myślenia, ale chciałbym abyś
    zauważył kilka rzeczy:

    - nie napisałem ze potrzebna jest sekretarka - tylko praca w
    sekretariacie - to takie pomieszczenie

    - nie chodzi o odbieranie telefonów

    - młodzi ludzie czeto kończą studia prawnicze a potem zdają na aplikację (
    niektórzy dostają się a inni próbują w kolejnych latach)

    - ludzie będący na aplikacji zdobywają doświadczenie prawnicze pracując w
    kancelariach,

    - w sekretariacie zaczyna się od prostych pism, a w zależności od poziomu
    osoby "dostaje " ona coraz bardziej rozwojowe zadania,

    wyobraź sobie kolego, że po zamieszczeniu w/w ogłoszenia kilka osób się juz
    zgłosiło.... ( pewnie jesteś tym rozczarowany)

    - bardzo często zdarza się, iż osoby, które zdobywały doświadczenie, po
    "zrobieniu' aplikacji np.radcowskiej są zatrudniane w takiej kancelarii

    - aby pracować w tej kancelarii nie ma wymagania prowadzenia własnej
    działalności....

    przemyśl -... ocenia się łatwiej niż zastanawia się nad tekstem, który ktoś
    napisał ....

    Pozdrawiam

    krzysiek

  • 4. Data: 2007-04-18 08:59:56
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    Krzysztof Jędrzejczak wrote:
    > mądry kolego bardzo szanuje twój twórczy tok myślenia, ale chciałbym
    > abyś zauważył kilka rzeczy:

    Popieram - NTG !

    > - nie napisałem ze potrzebna jest sekretarka - tylko praca w
    > sekretariacie - to takie pomieszczenie

    człowiek uczy się całe życie. ostatnio popularne określenie, jakie spotkałem
    to Dyrektor Biura... :)

    > - nie chodzi o odbieranie telefonów

    ok, tu ja wtopiłem, przyznaję się do błędu ;)

    > - młodzi ludzie czeto kończą studia prawnicze a potem zdają na
    > aplikację ( niektórzy dostają się a inni próbują w kolejnych latach)

    Bo są usilnie wstrzymywani przez starszych kolegów po fachu, aby nie
    odebrali im chleba... ;)

    > - ludzie będący na aplikacji zdobywają doświadczenie prawnicze
    > pracując w kancelariach,

    tylko, że nazwa _ogłoszenia_ na grupie poświęconej _dyskusji_ była o pracy w
    sekretariacie...

    > - w sekretariacie zaczyna się od prostych pism, a w zależności od
    > poziomu osoby "dostaje " ona coraz bardziej rozwojowe zadania,

    hehe :) ok, no comment

    > wyobraź sobie kolego, że po zamieszczeniu w/w ogłoszenia kilka osób
    > się juz zgłosiło.... ( pewnie jesteś tym rozczarowany)

    Tak, gratuluje oszczędności w firmie, zamiast ogłosić informacje w
    miejscach, które są do tego przeznaczone, można spamować usenet.. ;)

    > - bardzo często zdarza się, iż osoby, które zdobywały doświadczenie,
    > po "zrobieniu' aplikacji np.radcowskiej są zatrudniane w takiej
    > kancelarii

    pozytyw ;)

    > - aby pracować w tej kancelarii nie ma wymagania prowadzenia własnej
    > działalności....
    >
    > przemyśl -... ocenia się łatwiej niż zastanawia się nad tekstem,
    > który ktoś napisał ....

    Mhm, zgodnie z etykietą, pisze się pod postem.
    A w ramach informacji - jak dyskusje, post mój dotyczył dyskusji a nie
    'mądrości'...
    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl

  • 5. Data: 2007-04-18 09:04:29
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Krzysztof Jędrzejczak porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > zgłosiło.... ( pewnie jesteś tym rozczarowany)(...)
    > przemyśl -... ocenia się łatwiej niż zastanawia się nad tekstem, który ktoś
    Pomysl... pracujesz w madrym miejscu, powinienes umiec czytac ze
    zrozumieniem. pl.praca.dyskusje a pl.praca.oferowana - jak sadzisz, do
    czego sluzy praca pl.praca.dyskusje? Pracownik kancelarii radcy prawnego
    a nie wie ze spamowanie jest co najmniej niemile widziane.
    No ale nie przejmuj sie - Twoja szefowa mysle ze jest madrzejsza niz Ty,
    powinna juz dostac maila z prosba o przeszkolenie swoich pracownikow jak
    sie korzysta z newsow (domyslam sie ze to jest Twoja zona/matka/siostra
    wiec pewnie Cie za to nie zwolni)
    PS Nie toppostuj
    --
    badzio