PracaGrupypl.praca.dyskusje!! Koszalin - praca w sekretariacie › Re: !! Koszalin - praca w sekretariacie
    From: "jack" <j...@o...antyspam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: !! Koszalin - praca w sekretariacie
    Date: Wed, 18 Apr 2007 10:01:41 +0200

    > Wymagania:
    >
    > - wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub administracyjne,
    /ciach/

    Z takich ogłoszeń mam największą jazdę ;)
    Szukamy dziewczyny do odbierania telefonów, ale musi mieć wykształcenie
    wyższe-prawnicze :):):)
    Wątpie, aby osoba z takim wykształceniem chciała pracować jako sekretarka...

    Przypomina mi to bardzo jedną fajną rozmowę kwalifikacyjną w moim życiu:
    Trafiłem do biura sprzedaży nieruchomości, osoba przedstawiła mi warunki, wg
    których:
    a) nie masz żadnych warunków (podstawa, telefon, biuro itp.);
    b) dobrze, jakbyś zarejestrował działalność gosp.;
    c) dobrze, jak po rejestracji poszedłbyś na kurs sprzedaży nieruchomości
    d) po tym wszystkim, masz 20% od utargu, jaki przyniesiesz firmie :]
    Zadałem miłej Pani jedno pytanie - 'przecież przy takim układzie nie opłaca
    mi się wiązać z Wami, tylko samemu i na własny rachunek pracować'
    Dostałem odpowiedź, że chyba nie nadaję się do tej pracy (kolejny lol)

    Uff, troche się rozpisałem, ale to na dobry początek dnia. Zawsze ciekawe
    wiadomości tutaj człowiek znajdzie ;)

    Pozdrowienia dla grupowiczów ;)