PracaGrupypl.praca.dyskusje!! Koszalin - praca w sekretariacie › Re: !! Koszalin - praca w sekretariacie
    From: "Krzysztof Jędrzejczak" <k...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: !! Koszalin - praca w sekretariacie
    Date: Wed, 18 Apr 2007 10:42:45 +0200

    mądry kolego bardzo szanuje twój twórczy tok myślenia, ale chciałbym abyś
    zauważył kilka rzeczy:

    - nie napisałem ze potrzebna jest sekretarka - tylko praca w
    sekretariacie - to takie pomieszczenie

    - nie chodzi o odbieranie telefonów

    - młodzi ludzie czeto kończą studia prawnicze a potem zdają na aplikację (
    niektórzy dostają się a inni próbują w kolejnych latach)

    - ludzie będący na aplikacji zdobywają doświadczenie prawnicze pracując w
    kancelariach,

    - w sekretariacie zaczyna się od prostych pism, a w zależności od poziomu
    osoby "dostaje " ona coraz bardziej rozwojowe zadania,

    wyobraź sobie kolego, że po zamieszczeniu w/w ogłoszenia kilka osób się juz
    zgłosiło.... ( pewnie jesteś tym rozczarowany)

    - bardzo często zdarza się, iż osoby, które zdobywały doświadczenie, po
    "zrobieniu' aplikacji np.radcowskiej są zatrudniane w takiej kancelarii

    - aby pracować w tej kancelarii nie ma wymagania prowadzenia własnej
    działalności....

    przemyśl -... ocenia się łatwiej niż zastanawia się nad tekstem, który ktoś
    napisał ....

    Pozdrawiam

    krzysiek