PracaGrupypl.praca.dyskusje!! Koszalin - praca w sekretariacie › Re: !! Koszalin - praca w sekretariacie
    From: "jack" <j...@o...antyspam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: !! Koszalin - praca w sekretariacie
    Date: Wed, 18 Apr 2007 10:59:56 +0200

    Krzysztof Jędrzejczak wrote:
    > mądry kolego bardzo szanuje twój twórczy tok myślenia, ale chciałbym
    > abyś zauważył kilka rzeczy:

    Popieram - NTG !

    > - nie napisałem ze potrzebna jest sekretarka - tylko praca w
    > sekretariacie - to takie pomieszczenie

    człowiek uczy się całe życie. ostatnio popularne określenie, jakie spotkałem
    to Dyrektor Biura... :)

    > - nie chodzi o odbieranie telefonów

    ok, tu ja wtopiłem, przyznaję się do błędu ;)

    > - młodzi ludzie czeto kończą studia prawnicze a potem zdają na
    > aplikację ( niektórzy dostają się a inni próbują w kolejnych latach)

    Bo są usilnie wstrzymywani przez starszych kolegów po fachu, aby nie
    odebrali im chleba... ;)

    > - ludzie będący na aplikacji zdobywają doświadczenie prawnicze
    > pracując w kancelariach,

    tylko, że nazwa _ogłoszenia_ na grupie poświęconej _dyskusji_ była o pracy w
    sekretariacie...

    > - w sekretariacie zaczyna się od prostych pism, a w zależności od
    > poziomu osoby "dostaje " ona coraz bardziej rozwojowe zadania,

    hehe :) ok, no comment

    > wyobraź sobie kolego, że po zamieszczeniu w/w ogłoszenia kilka osób
    > się juz zgłosiło.... ( pewnie jesteś tym rozczarowany)

    Tak, gratuluje oszczędności w firmie, zamiast ogłosić informacje w
    miejscach, które są do tego przeznaczone, można spamować usenet.. ;)

    > - bardzo często zdarza się, iż osoby, które zdobywały doświadczenie,
    > po "zrobieniu' aplikacji np.radcowskiej są zatrudniane w takiej
    > kancelarii

    pozytyw ;)

    > - aby pracować w tej kancelarii nie ma wymagania prowadzenia własnej
    > działalności....
    >
    > przemyśl -... ocenia się łatwiej niż zastanawia się nad tekstem,
    > który ktoś napisał ....

    Mhm, zgodnie z etykietą, pisze się pod postem.
    A w ramach informacji - jak dyskusje, post mój dotyczył dyskusji a nie
    'mądrości'...
    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl