PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista Flash Kłodzko i okolice

  • 1. Data: 2007-04-17 16:14:43
    Temat: Programista Flash Kłodzko i okolice
    Od: "sebek" <y...@o...pl>

    Poszukuję osoby, która wykona prezentację we flashu z okolic Kłodzka.
    Kontakt przez maila.
    SJ

  • 2. Data: 2007-04-17 18:10:20
    Temat: Re: Programista Flash Kłodzko i okolice
    Od: Edek <e...@o...pl>

    sebek napisał(a):
    > Poszukuję osoby, która wykona prezentację we flashu z okolic Kłodzka.
    > Kontakt przez maila.
    > SJ

    Jeżeli może być zdalnie - tzn. z opola prosze dac znać.

  • 3. Data: 2007-04-17 20:43:51
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-04-17 20:10:20 +0200, Edek <e...@o...pl> said:

    > Jeżeli może być zdalnie - tzn. z opola prosze dac znać.

    Czytać nie umiesz? "Z okolic Kłodzka"!!! Ja się nie łapię, ale brat ma
    psa, którego kupił tuż pod Kłodzkiem. Może być?

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 4. Data: 2007-04-18 06:13:29
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    camel napisał(a):

    > Czytać nie umiesz? "Z okolic Kłodzka"!!!

    Bzdura. Z interpunkcji użytej w zdaniu wynika wyraźnie, że to
    prezentacja ma być z okolic Kłodzka.
    ;>

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 5. Data: 2007-04-18 06:34:42
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    czarny napisał(a):

    > Bzdura. Z interpunkcji użytej w zdaniu wynika wyraźnie, że to
    > prezentacja ma być z okolic Kłodzka.
    > ;>

    widać że ten camel jakiś taki mało piśmienny.