PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    From: "op23" <o...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Date: Fri, 27 Nov 2009 08:21:19 +0100
    <wd0wle5u3k1u$.dlg@piki.fixed> <he33kr$e9s$1@inews.gazeta.pl>
    <13r0hyftx9ddx$.dlg@piki.fixed> <s...@p...org>
    <he3au2$b96$2@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <hec71n$o3b$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <hefafn$gpc$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <hegivu$ljp$2@achot.icm.edu.pl> <s...@p...org>
    <heh7vp$e5s$1@achot.icm.edu.pl> <s...@p...org>
    <hehgv7$ogb$1@achot.icm.edu.pl> <s...@p...org>
    <hejpj7$mu4$1@achot.icm.edu.pl> <s...@p...org>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > I przekraczać ograniczenia prędkości. Postulujesz zmianę prawa drogowego?

    A tak, ograniczenia prędkości podważają sens motoryzacji.

    > Wiesz, że nie chce? Społeczeństwo ma to do siebie, że jest różnorodne
    > i na pewno znajdzie się grupa, która to obejrzy i będzie chciała obejrzeć.
    > Dlaczego różne sekstaśmy jednak są popularne i omawiane w mediach,
    > skoro społeczeństwo "nie chce" tego oglądać?

    Bo ktoś chce

    > No to też i specjalnie wybrałem przypadek opisywany w mediach, żeby
    > nie było że zmyślam. Pogooglaj sobie jak nie wierzysz. Prawo przed
    > takimi zagrywkami *jeszcze* nie chroni.
    >
    > Więc pytam po raz trzeci - wg Ciebie jest to ok, czy nie?
    > Część społeczeństwa tego chce.
    > Karane to jeszcze nie jest. To jak?

    Ogół nie chce

    > No ale czemu nie ściągnie darmowego Open Office? Czemu piracić Office?

    A czemu nie piracić ?

    > Argument "społeczeństwo sobie życzy" jest wygodny. Życzy sobie więc
    > pracować
    > ma czarno, oszukiwać państwo, wyłudzać renty, jeździć za darmo, nie płacić
    > podatków, łamać przepisy prawa drogowego, nie respektować prawa własności
    > itp. itd. Mówisz, że te wszystkie przepisy należy w pizdu?

    Mówię, że jest coś nienormalnego w tworzeniu prawa niezgodnego z wolą ogółu,
    więc skoro ten ogół chce piracić to widać tak powinno być.

    > Może jednak pozostańmy przy tym, że to ktoś kto coś stworzy powinien
    > decydować co z tym dziełem zrobić. Wiesz, prawo własności (w tym wypadku
    > intelektualnej) itp.

    Równie dobrze moglibyśmy postąpić tak, jak z artykułami niusowymi. Wysłane
    na jeden serwer docierają wszędzie i wszyscy mogą je czytać bez ograniczeń.
    Jak nie chcą by czytali to nie wysyłają.

    > A. Czyli mówisz, że jak większość przegłosuje eksterminację (dajmy na to)
    > wszystkich na literę K, to należy to zrobić? No zajebiste. :)

    Taka jest demokracja.

    > [...]
    >
    > Albo zainstalować prosty skrypt forum. Normalnie wow, ile roboty.

    O tym ten wątek jest.