PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    <wd0wle5u3k1u$.dlg@piki.fixed> <he33kr$e9s$1@inews.gazeta.pl>
    <13r0hyftx9ddx$.dlg@piki.fixed> <s...@p...org>
    <he3au2$b96$2@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <hec71n$o3b$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <hefafn$gpc$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <hegivu$ljp$2@achot.icm.edu.pl> <s...@p...org>
    <heh7vp$e5s$1@achot.icm.edu.pl> <s...@p...org>
    <hehgv7$ogb$1@achot.icm.edu.pl> <s...@p...org>
    <hejpj7$mu4$1@achot.icm.edu.pl>
    Date: 25 Nov 2009 18:52:27 +0100

    On 2009-11-25, op23 <o...@r...pl> wrote:

    [...]

    > Gdyby tak było to już w ogóle nie byłoby o czym mówić: społeczeństwo chce
    > wolnego oprogramowania.

    I przekraczać ograniczenia prędkości. Postulujesz zmianę prawa drogowego?

    > Nie widzę analogii. Ogół nie chce oglądać takich filmów.

    Wiesz, że nie chce? Społeczeństwo ma to do siebie, że jest różnorodne
    i na pewno znajdzie się grupa, która to obejrzy i będzie chciała obejrzeć.
    Dlaczego różne sekstaśmy jednak są popularne i omawiane w mediach,
    skoro społeczeństwo "nie chce" tego oglądać?

    > Nie wiem zresztą po jakiego grzyba nagrywać takie filmy jak ktoś nie
    > chce się nimi chwalić.

    No to też i specjalnie wybrałem przypadek opisywany w mediach, żeby
    nie było że zmyślam. Pogooglaj sobie jak nie wierzysz. Prawo przed
    takimi zagrywkami *jeszcze* nie chroni.

    Więc pytam po raz trzeci - wg Ciebie jest to ok, czy nie?
    Część społeczeństwa tego chce.
    Karane to jeszcze nie jest. To jak?

    > Co za różnica jaką wersję ma ? Jest funkcjonalność jakiej potrzebuje.

    No ale czemu nie ściągnie darmowego Open Office? Czemu piracić Office?

    > Nie interesuje mnie czy kara odstrasza tylko czy "społeczeństwo sobie życzy"
    > ograniczeń obrotu programami. Jeśli nie życzy sobie to o czym gadka ?!

    Argument "społeczeństwo sobie życzy" jest wygodny. Życzy sobie więc pracować
    ma czarno, oszukiwać państwo, wyłudzać renty, jeździć za darmo, nie płacić
    podatków, łamać przepisy prawa drogowego, nie respektować prawa własności
    itp. itd. Mówisz, że te wszystkie przepisy należy w pizdu?

    Może jednak pozostańmy przy tym, że to ktoś kto coś stworzy powinien
    decydować co z tym dziełem zrobić. Wiesz, prawo własności (w tym wypadku
    intelektualnej) itp.

    > To mówię, że nie o to chodzi, czy ktoś się wystraszy tylko jak się czuje z
    > tym. Dokładniej jak się z tym czuje ogół. Jeśli ogółe chce kraść to trzeba
    > kradzież dopuszczać. Jeśli chce wojny to wojnę.

    A. Czyli mówisz, że jak większość przegłosuje eksterminację (dajmy na to)
    wszystkich na literę K, to należy to zrobić? No zajebiste. :)

    [...]

    > Nie tak sama, bo jednak trzeba zrobić witrynę.

    Albo zainstalować prosty skrypt forum. Normalnie wow, ile roboty.

    > Też bym chciał popracować nad swoją ale czasu brak.
    > Też bym dodał elementy społecznościowe tyle, że nie tego typu co torent.

    Tak, tak.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl