PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontrola zawartosci tresci w firmach?

  • 51. Data: 2005-05-25 17:03:00
    Temat: Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> wrote in message
    news:d700d8$t3n$1@nemesis.news.tpi.pl...

    [ciach]
    > Ja bym np. placila spokojnie onetowi te 10 zl miesiecznie, zeby dostawac
    > bezreklamowa wersje serwisu. No, bez flashowych nadpisek nad artykulami,
    > ktore trzeba wylaczac, zeby cos przeczytac - reszte im odpuszcze. Tylko
    > ciekawe, kiedy na to wpadna - a mowie to nie jako jednostka, tylko
    > reprezentatywna proba segmentu rynku :)

    Ta role spelnia Opera z wylaczonym flashem i plikiem filter.ini z wpisanymi
    takimi kwiatkami jak ad.*, ads.*, gemius, hit.stat.pl i inne cuda :)
    A jesli flash jest do czegos potrzebny (ogolnie rzadko, a do czegos innego
    niz smieszne filmiki jeszcze rzadziej), to F12 i enable plugins. ;)

    [tez ciach, bo i tak odpowiadasz pelnymi zdaniami]
    > Mail firmowy jest powszechnie traktowany jako jeden z benefitow
    > pracowniczych. Wiele firm, majacych zaufanie do pracownikow wlasnie w taki
    > sposob to traktuje i w pelni akceptuje jego prywatne wykorzystanie, czasem
    > dostrzegajac w tym korzysci promocyjne. Weszlo to na tyle w obyczaj, ze w
    > przypadku innej polityki nalezy o tym pracownikow po prostu wyraznie
    > poinformowac - bo za default uznaje sie zgode.

    Tez mi bonus, tylko balagan sie w mailach robi...ale z drugiej strony fajnie
    szukac pracy w Coca coli, z wpisanym w CV mailem x...@p...com :)
    Bonusem mozna by bylo nazwac jakby firma wykupila osobny hosting (lub
    postawila u siebie) na prywatne maile pracownikow. Najlepiej cos
    identyfikujace z firma, ale niekoniecznie nazwa firmy. Wspomniana Coca cola
    moglaby zrobic np. x...@p...pl, x...@c...pl, whatever..

    pozdrawiam
    Zbyszek

  • 52. Data: 2005-05-25 17:09:50
    Od: Leszek <l...@m...pl>

    czarny napisał(a):

    > Sa programy, ktore pokazuje skad idzie pakiet i dokąd.
    > Jesli wychodzi od IP a dazy do www.x-laski.com.pl to znajac IP wysylasz
    > userowi maila. Wystarczy.

    a nazwy ich to?

    Lechus

  • 53. Data: 2005-05-25 17:27:12
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopce>

    Bartek napisał(a):
    > Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Napewno bedzie to oprogramowanie nie do przejscia dla uzytkownika koncowego.
    Zestawiam tunel do domu. nie jestem adminem więc można mnie uznać za
    użytkownika końcowego

    > A co powiesz na to, ze od 3 dni prowadze statystyki co ludzie ogladaja i
    > znalazlem juz 5 osob ktore lubuja sie w pornosite`ach? Czy jest to aby w
    > porzadku zeby przychodzic do firmy i 2-3 godziny dziennie ogladac gole baby?
    nie spotkałem się
    jeżeli siedzą w kącie to może przemeblowanie zrobić coby ich monitory
    inni widzieli i jeszcze płeć piękną zatrudnić

    P. Arek

  • 54. Data: 2005-05-25 18:43:10
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Leszek napisał(a):

    > a nazwy ich to?
    yyyy... nie kumam. Mozesz wyraźniej?

    --
    czarny
    [::: usun 'um' z adresu :: mystique at free.art.pl :::]

  • 55. Data: 2005-05-25 18:45:31
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Kira napisał(a):

    > Dobry pracownik to jest skarb.

    "dobry" to pojecie wzgledne. Tak z ciekawości: co musi miec
    pracownik, aby był tym "dobrym" wg ciebie?
    Podkreslam, z ciekawosci pytam, bez podtekstow. :)

  • 56. Data: 2005-05-25 18:53:39
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    "Arkadiusz Ryćkowski" <adres.w@stopce> wrote in message
    > Bartek napisał(a):
    [ciach]
    > nie spotkałem się
    > jeżeli siedzą w kącie to może przemeblowanie zrobić coby ich monitory
    > inni widzieli i jeszcze płeć piękną zatrudnić

    I myslisz, ze to pomoze? Jak informatykowalem kiedys w jednej firmie, to
    gosc mial jako windowsowa tapete ustawiona laske, w bardzo skapym wdzianku
    zaslaniajacym tylko kluczowe miejsca.... zrobionym z ikonek (a programow
    duzo nie mial) ;)

    pozdrawiam
    Zbyszek

  • 57. Data: 2005-05-25 20:42:48
    Od: lukasz sczygiel <a...@e...cx>

    Bartek napisał(a):
> [...]
    > porzadku zeby przychodzic do firmy i 2-3 godziny dziennie ogladac gole baby?

    wyleczyc?
    Znam dobra metode. Nawrzucac do katalogu jakies 5 giga obrazkow i kazac
    im przegladac je w slideshow-ie z okresem istawionym na 0.5-2 sek.
    po tych 5 giga zaden nie spojrzy na gola babe na ekranie przez polroku:)
    Wiem ze to dziala ;)
    Tylko jak kogos zmusic zeby te 5giga przejrzal i nie zamykal oczu za
    dlugo:) ?

  • 58. Data: 2005-05-25 20:45:13
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "lukasz sczygiel" <a...@e...cx> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wiem ze to dziala ;)
    > Tylko jak kogos zmusic zeby te 5giga przejrzal i nie zamykal oczu za

    Obejrzyj "Mechaniczna pomarancze" w wykonaniu Kubricka i skopiuj metode ;)

    I.

  • 59. Data: 2005-05-25 20:49:59
    Od: lukasz sczygiel <a...@e...cx>

    Immona napisał(a):
    > Użytkownik "lukasz sczygiel" <a...@e...cx> napisał w wiadomości

    > Obejrzyj "Mechaniczna pomarancze" w wykonaniu Kubricka i skopiuj metode ;)

    Wiem. czytalem pierwsze polskie tlumaczenie te z ruskawymi gadkami.

  • 60. Data: 2005-05-25 20:52:28
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > Wiem. czytalem pierwsze polskie tlumaczenie te z ruskawymi gadkami.

    Film Kubricka pokazuje to w sposob bardzo ladny wizualnie, wiec mimo
    przeczytania ksiazki film i tak polecam :)

    I.