PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrudnianie na zastepstwo

  • 1. Data: 2005-05-23 17:22:05
    Temat: zatrudnianie na zastepstwo
    Od: "ilona" <i...@o...pl>

    Witam!
    Czy ktos z Was zna adresy e-mail na ktorych mozna zadac pytanie jakiemus
    prawnikowi znajacemu prawo oswiatowe i prawo pracy?
    Czlonkiem ZNP nie jestem, a od kiedy trzeba tam podawac nr legitymacji, do
    prawnika ciezko sie "dopchac".
    A moze ktos z Panstwa orientuje sie w sprawie zatrudniania nauczycieli na
    zastepstwo, przy czym w dosc nietypowej sytuacji:
    czy przy zatrudnieniu na zastepstwo w trakcie roku szkolnego za nauczyciela
    przebywajacego na dluzszym zwolnieniu, ktory od lipca udaje sie na urlop
    macierzynski i wychowawczy, tym samym dyrektorka złozyla mi propozycję pracy
    na zastępstwo rowniez od wrzesnia, powinnam miec placone za wakacje
    (pracowałam na zastepstwie od 1 stycznia) - umowa bedzie podpisana pod
    koniec czerwca?
    i drugie pytanie zwiazane z ta sama sytuacja: skoro do tego czasu moje
    kwalifikacje były uznane, czy od wrzesnia moze sie to zmienic - jestem
    matematykiem - uczyłam matematyki, informatyki i techniki?
    Zapomniałam dodac jestem nauczycielem mianowanym.
    Z gory dziekuje za odpowiedz lub jakies "przekierowanie"
    IlonaS