PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontrola zawartosci tresci w firmach?

  • 41. Data: 2005-05-24 20:09:34
    Temat: Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Jarek Hirny" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:1q95inboixrce.dlg@agnus.eu.org...

    > Za 10 zł (+dojazd, +dieta (; ) miesięcznie, to jakiś lokalny student może
    > Ci skonfigurować przeglądarkę tak, aby tego wszystkiego nie wyświetlała.
    > :->

    Umiem wylaczyc flasha, ale niestety korzystam ze stron w nim napisanych zbyt
    czesto (ta okropna moda na flasha na stronach firm), zeby za kazdym razem mi
    sie chcialo wlaczac i wylaczac.
    Do tego jesli serwis dostarcza tresci, na ktore jest popyt, to ja popieram,
    zeby zarabial, tylko niech daje wybor, czy ktos chce korzystac na koszt
    wlasny, czy na koszt reklamodawcow - tak jak to jest ze skrzynkami mail.

    I.

  • 42. Data: 2005-05-24 20:14:14
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Tue, 24 May 2005 22:09:34 +0200, Immona wrote:

    > Umiem wylaczyc flasha, ale niestety korzystam ze stron w nim napisanych zbyt
    > czesto (ta okropna moda na flasha na stronach firm), zeby za kazdym razem mi
    > sie chcialo wlaczac i wylaczac.

    Można selektywnie.

    > Do tego jesli serwis dostarcza tresci, na ktore jest popyt, to ja popieram,
    > zeby zarabial, tylko niech daje wybor, czy ktos chce korzystac na koszt
    > wlasny, czy na koszt reklamodawcow

    W zasadzie to nie wiem, czy teraz się płaci za liczbę odsłon, czy
    kliknięcie na bannera. A może serwisy mają stawki wynikające ze stosunku
    liczba odsłon/kliknięcie...

    W każdym razie, ja z czystym sumieniem zabijam reklamy flashowe (nie całego
    flasha, tylko reklamy właśnie -- da się i tak), a czasami płacę za
    określoną treść.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    entredentolignumologist - One who collects toothpick boxes

  • 43. Data: 2005-05-24 20:26:19
    Od: "I.P." <a...@e...cx>

    Immona napisał(a):
    > Ja bym np. placila spokojnie onetowi te 10 zl miesiecznie, zeby dostawac
    > bezreklamowa wersje serwisu. No, bez flashowych nadpisek nad artykulami,
    > ktore trzeba wylaczac, zeby cos przeczytac - reszte im odpuszcze. Tylko
    > ciekawe, kiedy na to wpadna - a mowie to nie jako jednostka, tylko
    > reprezentatywna proba segmentu rynku :)
    firefox+nukeanything+flashblock
    czyli:
    http://www.mozilla.org/products/firefox/

    http://ted.mielczarek.org/code/mozilla/
    i tam nuke anything i flash click to view

    calosc to jakies 5mb i dziala bardzo ladnie.
    a te 10 zl daj jakiemus dzieciakowi na ksiazki:)

  • 44. Data: 2005-05-24 20:28:34
    Od: "I.P." <a...@e...cx>

    Immona napisał(a):
> [...]
    > zeby zarabial, tylko niech daje wybor, czy ktos chce korzystac na koszt
    > wlasny, czy na koszt reklamodawcow - tak jak to jest ze skrzynkami mail.
    flashblock wlasnie robi to co ci trzeba:)
    zamiast flasza masz kwadrat z guziczkiem. jak nie klikniesz to sie nie
    zaladuje ani nie pokaze. Klikniecie wlasciwie nic nie kosztuje:)
    no chyba ze tych flaszy na stronce jest 50 to masz problem....

  • 45. Data: 2005-05-24 20:35:44
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 22:09:34 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

> [...]
    > zeby zarabial, tylko niech daje wybor, czy ktos chce korzystac na koszt
    > wlasny, czy na koszt reklamodawcow - tak jak to jest ze skrzynkami mail.

    Ta..widocznie za maly popyt jest na taka usluge. Wystarczyloby podpiac
    ciasteczka, ktore przy zalogowaniu do poczty serwisu (lub ogolnie uslug)
    wylaczalyby reklamy platne.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 46. Data: 2005-05-24 20:39:50
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 22:14:14 +0200, Jarek Hirny <a...@h...pl> napisał:

    > W każdym razie, ja z czystym sumieniem zabijam reklamy flashowe (nie
    > całego
    > flasha, tylko reklamy właśnie -- da się i tak), a czasami płacę za
    > określoną treść.

    Jesli Immona przeglada duzo roznych, czesto po raz pierwszy widzianych
    stron firmowych, to nie moze korzystac z mechanizmow przegladarki -
    mechanizmy takie jak przy reklamach sa czesto wykorzystywane przez strony
    firm - chociazby wlasnie, zeby na swojej stronie zareklamowac dajmy na to
    promocje cenowa, ktora akurat jest zbiezna z celem poszukiwan Immony.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 47. Data: 2005-05-25 10:49:08
    Od: "Ice" <b...@a...pl-spam>

    Użytkownik "Bartek" <b...@N...torun.org.pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie o takie cos chodzi. Mozesz zdradzic o jakim oprogramowaniu
    mowisz?
    > My zdaje sie mamy wdrozyc cos firmy ISS i podobno jest duzo drozsze od
    tego
    > co napisales.

    To żadne oprogramowanie tylko sprzętowy firewall D-Linka z panelem
    sterowania dostępnym przez przeglądarke. Choć do tak dużej firmy (1000
    stacji) może warto byłoby pomyslec nad jakims przyjemnym systemem CISCO,
    który doskonale da sobie z tym zadaniem radę. Myślę, że przy tak dużej
    ilości stacji zamkniesz sie w kwocie ok 20k pln

  • 48. Data: 2005-05-25 15:21:28
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    > Jak komus sie nie podoba, to wiedza gdzie sa kadry
    > zeby zlozyc wypowiedzenie.

    Takie podejscie do pracownikow mozna miec poki jest taka skala bezrobocia.
    Skonczy sie to wraz z odplywem ostatnich specjalistow do "cieplych krajow".
    Wtedy sie okaze, ze dobry pracownik to skarb.

    --
    Michal

  • 49. Data: 2005-05-25 15:50:17
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Michal Talaga [Wed, 25 May 2005 17:21:28 +0200]:

    > Wtedy sie okaze, ze dobry pracownik to skarb.

    Dobry pracownik to jest skarb. Tylko jakos mimo tego
    bezrobocia, piekielnie trudno takiego znalezc :>

    Kira

  • 50. Data: 2005-05-25 16:42:23
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Immona w news:d6vnka$rks$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Pisanie jest wolniejsze niz mowienie,

    Różnie ludzie piszą.

    > a do tego trzeba zaczekac, az ktos odpowie i sie siedzi i czeka,

    A w trakcie rozmowy nie czekasz aż ktoś odpowie tylko mówisz w trakcie? ;-)

    pozdrawiam
    Greg