PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontrola zawartosci tresci w firmach?

  • 61. Data: 2005-05-26 06:55:56
    Temat: Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 24 maj (wtorek) 2005, osobnik ukrywający się pod
    pseudonimem Paweł Gałecki w wiadomości
    <news:xlgg7v5986ts$.1cl9r4ciuma5g$.dlg@40tude.net> napisał/a:
    > I w ten sposób obca firma ma możliwość dostępu do waszych poufnych
    > informacji. Gratuluję pomysłu.

    Twoja firma posiada wlasna wydzielona siec telefoniczna? :D
    --
    Przemek
    Now playing: nothing

  • 62. Data: 2005-05-29 21:44:10
    Od: "Raveman" <o...@b...pl>

    Użytkownik "Jarek Hirny" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > On Tue, 24 May 2005 22:09:34 +0200, Immona wrote:
    > W każdym razie, ja z czystym sumieniem zabijam reklamy flashowe (nie
    > całego
    > flasha, tylko reklamy właśnie -- da się i tak), a czasami płacę za
    > określoną treść.
    ja robie inaczej .. uzywam mozilli bez flasha .. a jak musze obejrzec jakas
    przyglupia stone we flashu (dzwiek we flashu dla mnie zabil flasha, nie beda
    mi chamy przeszkadzaly muzyki sluchac badz sie cisza delektowac :P ) to
    odpalam IE .. ale raczej staram sie omijac strony tylko z flashem