PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warsztaty psychoedukacyjne

  • 1. Data: 2005-05-23 11:11:29
    Temat: Warsztaty psychoedukacyjne
    Od: "Jacek Jankowski - PiekneOczy.pl" <p...@o...pl>

    http://www.warsztaty.evo.pl/

    Absolwentki Szkoły Trenerów Moniki Sowickiej i Stowarzyszenie Praktyków
    Dramy STOP-KLATKA zapraszają na 16-godzinne warsztaty psychoedukacyjne
    prowadzone metodami interaktywnymi:
    "W stronę wymarzonej pracy"
    "Jak sobie radzić z własnym szefem lub promotorem? W poszukiwaniu własnego
    zdania"
    "Mój potencjał w pracy z ludźmi: w drodze do samopoznania"

    http://www.warsztaty.evo.pl/

    Pozdrawiam
    Jacek
    www.piekneoczy.pl

  • 2. Data: 2005-05-23 11:58:54
    Temat: Re: Warsztaty psychoedukacyjne
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 2005-05-23 13:11, Jacek Jankowski - PiekneOczy.pl napisał(a) :

    > http://www.warsztaty.evo.pl/
    >
    > Absolwentki Szkoły Trenerów Moniki Sowickiej i Stowarzyszenie Praktyków
    > Dramy STOP-KLATKA zapraszają

    [ciach]

    > Pozdrawiam
    > Jacek
    > www.piekneoczy.pl

    Hmm, rozumiem, że jedna z Prowadzących Absolwentek nosi to samo nazwisko
    co Ty i tylko dlatego nie nazwę Cię spamerem, tylko Kochającym Mężem
    (chyba?).

    I wybacz, nie czuję się jakoś zachęcony tymi rewelacjami, więc
    pozwolisz, że swoje 180 zł wydam w jakiś bardziej interesujący sposób.
    Może poproście jakiegoś psychologa, żeby powiedział Wam, jak przyciągnąć
    uwagę potencjalnych klientów? Bo ten szarobury imidż strony i teksty,
    jak z nudnej prezentacji, działają raczej usypisające.

    Należy się 180 zł za konsultację.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Skąd ja mogę wiedzieć, co się stanie ze mną jutro? Przecież człowiek

  • 3. Data: 2005-05-23 12:00:43
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

> [...]

    Może poproście jakiegoś psychologa, żeby powiedział Wam, jak przyciągnąć
    uwagę potencjalnych klientów? Bo ten szarobury imidż strony i teksty,
    jak z nudnej prezentacji, działają raczej usypiająco.