PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec "automoderacji" ppo › Re: Koniec "automoderacji" ppo
  • Data: 2004-08-26 19:14:57
    Temat: Re: Koniec "automoderacji" ppo
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości
    news:cgl0sb$pm1$1@news.onet.pl...
    > No wlasnie - jak trafiacie na okreslone grupy? Znajdujecie je sami, czy
    > glownie dowiadujecie sie o nich od innych? Bo u mnie wyglada to tak, ze
    > filtruje. Wpisuje slowo klucz i ogladam jakie sa dostepne grupy. Tak
    > znalazlem te grupe, ppo i wiele innych. Gdy bede potrzebowal ponownie
    > zawitac na ppo znowu wrzuce w filtr slowo praca i zobacze co mam do
    wyboru.
    > Wtedy zobacze tez nowa grupe. Jestem jakims ewenementem? Tak by wynikalo
    > sadzac po tym co napisales.

    Moge Ci powiedziec, jak szukal odpowiedniej grupy moj znajomy. Najpierw
    oglosil sie na pl.praca.dyskusje skad zostal wykopany na ppo.

    Czesc osob po prostu pyta innych znajomych, ktorzy mowia 'tak, znam - ppo'
    albo 'nie, nie znam - daj ogloszenie w gazecie'

    Dla mnie to sposob na ominiecie problemu (choc nie do konca) a nie
    rozwiazanie go. Problemem sa moderatorzy. Przesledzilam sobie dyskusje
    odnosnie nowego FAQ. Jak sie czyjes uwagi moderatorom nie podobaja to nie sa
    laskawi odpowiadac na posty wyjasniajace punkt widzenia uzytkownika.

    I dlatego FAQ tak na prawde sie nie zmienia (poza kilkoma szczegolami) i
    wciaz nie mamy dostepu do swiezych ofert - dostajemy nieswieze ochlapy...

    Kania