  • Data: 2004-08-27 22:47:31
    Temat: Re: Koniec
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    gromax wrote:

    > tobie się, z pełnym szacunkiem, najwyraźniej: nudzi/przechodzisz etap
    > menopauzy/kobieta cie rzuciła o glebę i zdeptała/ sprawdzasz wytrzymałość
    > innych / usiłujesz dopasować wszystkich do siebie zamiast siebie do świata
    > zewnetrznego / zwyczajnie w głowie ci się pomieszało - niepotrzebne
    > skreślić

    No, nie, raczej pudłujesz. :-) Ostatnio nie czytam tej grupy, ale
    dzisiaj zgadałem się z kumplem i mi powiedział, że mi tu jakiś ziutek
    obrabia dupę, no to wszedłem i popatrzyłem. Robię po prostu porządek z
    dwoma obszczymurami, z celem takim, żeby obydwaj stulili dupska i nie
    ważyli się więcej brzęczeć na mój temat / do mnie, mają mnie traktować
    jak próżnię, po prostu mam dla nich nie istnieć. Żaden z powodów które
    wymieniłeś nie jest prawdziwy - powód jest jeden i bardzo prosty : tak
    po prostu wygląda "życie newsowe" w relacjach z osobami pokroju
    Maciuszki czy jego TWA. Osobom tego pokroju nie wytłumaczysz niczego
    normalnie, są starannie impregnowani, w dodatku dosć agreswyni, niestety
    nie są agresywni wprost, bo staraja sie uchodzić za "kulturalniaczków".
    Pozostaje tylko walić na odlew. O co oczywiśie różne Maciuszki robią
    wielką aferę, bo uważają w gruncie rzeczy że tylko oni mają prawo gnoić
    innych i przyprawiać im brzydkie gęby.

    Maciuszkowata już mi się odkleiła od podeszwy, po krótkiej walce
    wszystkich swoich kilkunastu nadętych szarych komórek pływających w
    wodzie sodowej. Teraz kolej na Rychcika. Ale się nie upieram, może się
    odpierdoli bez żadnych dalszych pyskówek. Byle skutecznie.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz