  • Data: 2004-08-27 20:16:49
    Temat: Re: Koniec
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Rychcik wrote:

    > http://groups.google.pl/groups?q=author%3Ahosowicz+k
    urwa
    > http://groups.google.pl/groups?q=author%3Ahosowicz+s
    pierdalaj
    > ... (podstaw dowolny polski wulgaryzm w dowolnej wersji)
    >
    > Zatrudniłbyś kogoś takiego?

    Musiałbym najpierw chcieć. :-D Po odpowiedzi koleżanki Maciuszko - nie
    mam wątlpliwości : prędzej mi kaktus na ręce wyrośnie niż miałbym
    pracować u/dla nadętej łamagi nie umiejącej sobie skonigurować filtra,
    pierdzącej o tym że nie potrafi na całą grupe dyskusyjną i bredzącej o
    wypraszaniu kogoś z otwartej grupy dyskusyjnej (rozumiem, że koleżanka
    Maciuszko umotywowała by wyrpszenie delikwenta tym, że Maciuszko i jej
    koleżanki go nie lubią, ROTFL).

    No, Rychcik, teraz ty napisz coś interesującego. :-D Zabawa może trwać
    nadal.

    Piotr Hosowicz