  • Data: 2004-08-27 16:27:40
    Temat: Re: Koniec
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko wrote:

    >>Zatrudniłbyś kogoś takiego?
    >

    > Oczywiście, że nie.

    Pfff ... A kogo obchodzi to, kogo ty czy Rychcik byście zatrudnili ? :-)
    Może kogoś obchodzi, z drugiej strony pewnie wielu osób nie obchodzi.
    Zastanawia mnie tylko chęć do gadania o tym - proponuję, żebyście po
    kolei skomentowaqli każdego, kto wam nie pasuje. Będzie fajniej. :-> BTW
    Ja na przykład ciebie też bym nie zatrudnił, choćby widząc jak się
    przykładasz do moderowania pl.praca.oferowana. Rychcika też nie, po jego
    uwadze rodem z magla.

    > To jest ekstremalny przypadek :)

    Zależy jak na to spojrzeć. Z mojego punktu widzenia ty jesteś
    ekstremalnym przypadkiem, podobnie jak reszta twojego TWA. Jak z
    Rychcikowym TWA nie mam pojęcia, pierwszy traz widzę tego cudaka na oczy.

    > Ja tylko mówię, że czasami newsy nie odzwierciedlają faktów.
    > Ale zgadzam się z tym, że dają w miarę dobry obraz 'kandydata' :)

    "Pies czyli kot" Ci wyszedł, Maciuszko.

    Piotr Hosowicz