PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komornik ???

  • 11. Data: 2005-04-18 12:23:14
    Temat: Re: Komornik ???
    Od: Kimy <k...@w...op.pl>

    ToJa napisał:

    > Mam pytanie, ile może komornik zająć wynagrodzenia, ile procent np.
    > zarabiam 1400 zł netto z nadgodzinami to ile może mi ściągnąć.

    mojemu ojcu z kwoty ok 900 zł ściągają ok 520zł to jest ok 60%

    --
    pozdrawiam,
    Kimy

  • 12. Data: 2005-04-18 20:26:44
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Nikiel ;-) <n...@p...fm> zapodał(a):
    > Nie wszystko. Jeżeli jest to wynagrodzenie za pracę to w kodeksie jest
    > napisane ile można z tego potracić ( i robi to pracodawca, na podstawie
    > 'zajęcia wynagrodzenia' od komornika). Zależy jakie jest to zajęcie.
    > Jeżeli z tytułu alimentów to nawet do 60% wynagrodzenia. Jeżeli inne
    > zajęcia to ileś tam procent minimalnego wynagrodzenia (czyli 849 po
    > odjęciu składek na ubezp. społeczne i podatku) musi zostać. Spróbuj
    > poszukać w necie hasłami: komornik wynagrodzenie zajęcie
    [...]

    Też radzę poszukać; to, co napisałeś jest prawdą - ale są metody komorników,
    że bierze wszystko i jest to zgodne z prawem. Kilka razy można było o tym usłyszeć,
    przeczytać.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 13. Data: 2005-04-23 19:18:19
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Mi szarpnął z konta wszysko co było (około 1000), akurat starczyło na
    > zapłacenie jakieś niedopłat dla US.
    > Dowiedziałem sie o tym dopiero w banku. PZDR

    Komornikiem jesteś że taką propagande siejesz?. W każdym banku wisi informacja o
    wysokości kwoty nie podlegającej zajęciu. Teraz to chyba z 7000 tysięcy.
    Zablokować konto może ale wziąć nie może. A jeśli nie jesteś komornikiem (
    poborcą skarbowym) i ci zabrał z konta pieniądze to znaczy że frajer pompka
    jesteś i dobrze ci tak. W kapitaliźmie pierwszym dokumentem jakiego trzeba
    nauczyć się na pamięć jest nie konstytucja tylko przepisy dotyczące zajęcia
    przez komorników i poborców. Tomek

    nie siłą a sztuką frajerów w dupe tłuką.

  • 14. Data: 2005-04-23 21:00:45
    Od: "Bartek" <b...@i...net.pl>

> [...]
    > zajęcia
    > przez komorników i poborców. Tomek
    >
    > nie siłą a sztuką frajerów w dupe tłuką.

    z pełnym szacunkiem - ale masz racje - znasz prawo? - wygrywasz - taka
    jest prawda - to samo w umowach lojalnosciowych czy w dziwnych zapisach w
    umowach o prace- bzdura - nic - tylko znac nasze polskie prawo!

    pzd Bartek

  • 15. Data: 2005-04-24 07:45:03
    Od: "rihoo" <F...@s...fu>

    > jest prawda - to samo w umowach lojalnosciowych czy w dziwnych zapisach w
    > umowach o prace- bzdura - nic - tylko znac nasze polskie prawo!
    >
    > pzd Bartek

    Podstawa to nie mieć zadłużenia, ale teraz wszyscy bogacze żyją z długów.
    Dług=Kradzież=Wyłudzenie

  • 16. Data: 2005-04-25 08:58:02
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!

    Dnia Mon, 18 Apr 2005 12:22:45 +0200, jensen napisał(a):

    > Mi szarpnął z konta wszysko co było (około 1000), akurat starczyło na
    > zapłacenie jakieś niedopłat dla US.
    > Dowiedziałem sie o tym dopiero w banku. PZDR

    Co innego z konta, co innego bezpośrednio z pensji...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 17. Data: 2005-04-25 09:26:47
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    HERAKLES napisał :

    > ludzie czemu nie płacicie alimentów, nie dość, że zostawiacie biedną
    > kobietę na pastwę losu z dzieckiem to jeszcze na alimenty żałujecie!!!!!
    Nie tłumaczcie, się niech przynajmniej te chujki co niepłacą się zastanowią,
    a jak któryś ma czyste sumienie to niech się nie martwi, a jak nie to i tak
    za niedługo stracio Prawo Jazdy!
    --