PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Data: 2010-01-27 15:15:17
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: tomas <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rekrutuję na "najniższą krajową". Minimum jakie oferuję to lekko poniżej
    > średniej krajowej, ale szukam konkretnych umiejętności, a nie po prostu
    > "ludzia".

    Do kazdej pracy sa potrzebne konkretne umiejetnosci , uwierz mi nie
    kazdy potrafi zamiatac albo stac na zmywaku :)

    > Nikt nie mówi, że zapierdol jest wieczny. Ale na czymś swoje kwalifikacje
    > trzeba zbudować. Aha - i dyskutujesz z inwalidą (normalnym, a nie udawanym),
    > więc napominanie o tym jakie to ja mam zajebiste predyspozycje jest zabawne.
    > Owszem mam - do białej laski. Czy w związku z tym mam siąść i szaty drzeć,
    > że mi źle tak jak Ty?

    Tak to powiedz to jakiemus górnikowi który zapierdalal 30 lat w kopalni
    i gówno co teraz z tego ma.Po wyjechaniu za granice stwierdzil ze stac
    go wkoncu na wakacje od 30lat...

    > Fajnie. Ale ja mówiłem o kwotach jakie wyciągają fachowcy od wykończeń.
    > Sami na siebie pracują, nie mają nikogo nad sobą. Jak go nazwiesz
    > prezesikiem, to się uśmiechnie szeroko.

    Tacy fachowcy zarabiaja tyle zagranica wiem bo pracowalem w
    budowlance.Jak bym powiedzial im po co tu siedzicie skoro w polsce sa
    takie zarobki to by sie niezle usmiali.

    > Zadam naiwne pytanie: jesteś tak głupi, czy tak zaślepiony frustracją,
    > że myślisz iż tylko w Polsce występują oszustwa?

    Wystepuja ale popatrz np na taką Danie,Norwegie czy Szwecje tam to jest
    nie do pomyslenia zeby panstwo bronilo przestepców typu prezesiki,sądy itp..

    > Załóż sobie firmę. Będziesz miał ZUS 800 zł (przez 2 lata 300 zł), niezależnie
    > od tego ile zarobisz (wolna wola - zarabiaj i 150000, zus Cię wyjdzie margne

    Sam sobie plac zus ...

    > A. I fajna rzecz - na emeryturę pójdziesz jak sobie zaoszczędzisz.
    > Możesz nawet w wieku 34 lat. Szybciej niż policjanci!

    Mam taki zamiar :)Zarobie pewna kwote zagranica i wplace ja na lokate
    albo jakis fundusz , 100 razy lepsze zyski jak bym zainwestowal w
    dlugoterminową lokate z malejacym oprocentowanie zwaną ZUS :)

    > Bzdury waść pleciesz. Nie patrzę z żadnej strony - proszę cały czas
    > o *fakty*, a nie czyjeś frustracyjne wymysły i prześmiewcze filmiki
    > na jutubie. Różnica między nami jest taka, że Ty narzekasz, a ja
    > po prostu "robię swoje".

    Rob co chcesz , moj kolega tez sie smieje ze mnie ze wyjezdzam za
    granice chodz siedzi w biurze po studiach i ma 2000 taka to juz mentalnosc.

    > Patrzyłeś na to co się dzieje na Łotwie i w Hiszpanii? Albo w Islandii?
    > Daleko nie szukać - nasi sąsiedzi mają problemy z systemem emerytalnym
    > równie wysokie jak my, jak nie wyższe. Grecja ma dług przekraczający
    > zdaje się ichnie PKB. Politycy w UK mieli też nagodki za wykorzystywanie
    > kasy państwowej do prywatnych celów. etc. etc.

    Ale nie maja problemu z jakością życia , wolalbym mieszkac w Hiszpani
    czy Grecji niż w tej polszczy...