PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    From: tomas <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Date: Tue, 26 Jan 2010 18:43:41 +0100

    > Ba. Robię właśnie rekrutację i widzę jak ludzie bzdury wypisują.
    > Ja nie mówię, że w Polsce jest *najlepiej*. Ale jest po pierwsze znośnie,
    > po drugie nie jest *najgorzej*.

    Bo ludzie sa zdesperowani i szukaja kazdej deski ratunku a bardzo czesto
    nie nadaja sie do jakiejs pracy ale skladaja tam oferte liczac na
    jakies szkolenia itp.Wciska sie im kit ze od cv bardzo duzo zalezy...

    > Pokutuje też stwierdzenie, że dorobić się można tylko przy pracy nieuczciwej
    > lub też poprzez znajomości, co też jest krzywdzące dla ludzi którzy się
    > dorabiają latami ciężko zapierniczając.

    Musisz tez zrozumiec ze wielu z nich mialo do tego predyspozycje np
    zdrowie fizyczne , psychiczne badz inteligencje.Nie patrz na ludzi z
    pogarda bo maja slabsze predyspozycje do czegos.Nie kazdy moze
    zapierdalac po 12h dziennie tak samo jak nie kazdy moze byc lekarzem.

    > Ilu z tych frustratów siedzi dzień, w dzień, pracując i doskonaląc się
    > po 16h/dobę? I mówię tu o rzetelnej pracy, a nie o opierdalaniu się
    > na etatowej posadce. Nawet na budowie widać różnicę między fachowcami
    > "którym się chce" (i zarabiają 8-10k), a obibokami, którzy traktują
    > pracę z pogardą (i zarabiają dokładnie tak samo).

    Wiesz co na budowie w Polsce to wiekszosc cwaniaczkow sie tak dorabia
    zatrudniaja ludzi na czarno pozniej im nie placa i z tego maja po 8-10
    tys miesiecznie.Prezesiki itp.., zobacz ilu ludzi w tym kraju zostalo
    wychujanych na mieszkaniach , powplacali kase a tu nawet fundamenty nie
    ruszyly , albo mieszkania pozastawiane w bankach pod inna budowe , takie
    rzeczy w polsce to normalka bo mamy durny system prawny i glupich
    polityków ktorzy dbaja tylko o swoje koryto.Chesz pracowac w tym kraju
    to pracuj ale licz sie z tym ze oddasz wiekszosc na zus... majac
    nadzieje ze nie zwieksza wieku emerytalnego do 80.

    > Nie przeczę, że są i sytuacje krzywdzące. Nie przeczę, że jest
    > wykorzystywanie. Ale nie uogólniałbym tego (że tak jest "wszędzie" u nas),
    > jak autor i mój adwersarz. Nigdzie nie jest "maksymalnie dobrze", nigdzie
    > nie jest też "maksymalnie źle". A w innych krajach też zdarza się
    > wykorzystywanie pracowników.

    Moze nie jest tak wszedzie ale w tym kraju jest to nagminne.Ty patrzysz
    z tej strony propagandy sukcesu , ale o tych zlych sprawach jakie dzieja
    sie u nas tez trzeba pisac inaczej cofniemy sie o 40lat wstecz i raptem
    wszyscy beda mieli prace.