PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem? › Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
  • Data: 2002-12-05 21:24:25
    Temat: Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
    Od: "eleonora" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | tobie jak widze jednak taki typ myslenia obcy jest.

    a ja widze to ze ty masz prace a jezeli nawet ja stracilas kiedys to ani to
    bylo dla ciebie dotkliwe ani dlugotrwale......to przejsciowa sprawa......
    wiec jakos nie moge zrozumiec twoich argumentow......moze kiedys jak
    bedziesz w sytuacji kiedy nie masz czego oszczedzic bo twoja pensja nie
    stracza na zpalacenie czynszu nawet a potem zostajesz zwolniona i nie masz
    dlugi czas (lugi czas to nie znaczy pare miesiecy) pracy to pogadamy o twoim
    wartosciach moralnych i idealach ktorymi sie kierusjesz...........
    jak kiedys przydazy ci sie katastrofa zyciowa jaka moze byc utrata i tak
    gownianej pracy tozobaczymy jak szybko zmienisz swoje idealy i szlahetne
    postepowanie na myslenie o tym jak tu przeyzc do pierwszego za wszelka cene,
    nie wyladowac na bruku, miec co zjesc....

    pogadamy albo nie...bo sama nie wiem czy bede miec na to jeszcze ochote