PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem? › Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
  • Data: 2002-12-06 04:21:08
    Temat: Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "eleonora" <e...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości

    > tak..ma sie obowwiazek..ale co ty wiesz o tej dziewczynie??.....moze ona ma
    > takie warunki ze nawet jak ja zwolnia to bedzie miec warunki na utrzymanie
    > dziecka!

    nielogiczne.
    jak ma na utrzymanie i siebie i dziecka bez pracy, to po jaka ciezka
    cholere tak jej na tej pracy zalezy, ze gotowa zajsc w ciaze?

    dla zemsty?

    > | wtedy? |
    >
    > ale dlaczego zakladasz ze ja napewno zwolania????? skad mozesz to
    > wiedziec?????

    on oczywiscie tego nie wie, przypuszcza tylko, ale:
    - juz teraz ma klopoty z szefem i wie, ze pewnie ja zwolnia i dlatego
    chce zajsc w ciaze zeby tego uniknac. magicznie sie po macierzynskim
    raptem polepszy?
    - na ten czas jak ona bedzie na urlopie, szef bedzie musial znalezc
    kogos na zastepstwo. sa calkiem duze szanse ze bedzie wolal ta osobe,
    ktora przez te 2 lata pracwala w firmie niz ta, co siedziala i
    zajmowala sie dzieckiem przez ostatnie dwa lata i ktorej na dodatek
    nie lubil juz wczesniej i mial jakies "ale".

    > A moze ona chce miec to dziecko....a ta sytuacja pomoze jej tylko podjac
    > taka decyzje???? skad wiesz????

    jakos wcale nie wynikalo to z tego postu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net