PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem? › Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
  • Data: 2002-12-06 04:24:32
    Temat: Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "eleonora" <e...@o...pl> writes:

    > a ja widze to ze ty masz prace a jezeli nawet ja stracilas kiedys to ani to
    > bylo dla ciebie dotkliwe ani dlugotrwale......to przejsciowa sprawa......

    wlasnnie jestem bezrobotna od listopada.
    kula w plot.

    > wiec jakos nie moge zrozumiec twoich argumentow......moze kiedys jak
    > bedziesz w sytuacji kiedy nie masz czego oszczedzic bo twoja pensja nie
    > stracza na zpalacenie czynszu nawet a potem zostajesz zwolniona i nie masz
    > dlugi czas (lugi czas to nie znaczy pare miesiecy) pracy to pogadamy o twoim
    > wartosciach moralnych i idealach ktorymi sie kierusjesz...........

    roznie w zyciu mialam, bylo ciezko tez. zdarzalo mi sie byc glodna.
    i tak jak juz pisalam: nigdy do glowy mi nie przyszlo, zeby celowo
    zajsc w ciaze i uzyc tego jako argumentu w pracy czy zeby okrasc
    pracodawce.

    widocznie jednak ty tego nie rozumiesz i pewnie juz nie zrozumiesz,
    sadzac z twoich postow.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net