PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem? › Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
  • Data: 2002-12-05 21:33:33
    Temat: Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
    Od: "eleonora" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
    news:asocav$isq$1@news.tpi.pl...

    | IMHO wlasnie te osoby poczuly i zdaja sobie sprawe, ze glupota
    | (przepraszam, ale inaczej tego chyba nazwac nie mozna) jest wydawac na
    | swiat kolejne zycie, ktoremu... teraz uwazaj... ma sie o b o w i a z e k
    | zapewnic godny byt.

    tak..ma sie obowwiazek..ale co ty wiesz o tej dziewczynie??.....moze ona ma
    takie warunki ze nawet jak ja zwolnia to bedzie miec warunki na utrzymanie
    dziecka!

    | Ale ona i tak zostanie zwolniona gdy skonczy sie okres ochronny. I co
    | wtedy? |

    ale dlaczego zakladasz ze ja napewno zwolania????? skad mozesz to
    wiedziec?????

    | :-O Jestes matka? Bo wierzyc mi sie nie chce gdy czytam Twojego posta.

    to juz nie twoja sprawa......... lepiej nie pytaj sie czemu :(

    | Ale sa pewne granice! W koncu dolaczegoby nie zamordowac zlej szefowej?
    | Moze nowa bedzie lepsza? Jasna cholera! Tu chodzi o drugiego czlowieka, o
    | bezbronne dziecko! To nie jakis przedmiot, ktory mozna wykorzystac do
    | wlasnych manipulacji.

    A moze ona chce miec to dziecko....a ta sytuacja pomoze jej tylko podjac
    taka decyzje???? skad wiesz????

    | I jesli bedzie przymierac glodem to sama. Po kiego grzyba mieszac w to
    | dziecko?! Jasne - przez jakis czas bedzie OK. Ale czy aby na pewno?
    | Przeciez koszty znacznie wzrosna!

    taaaaaa........a skad taka pewnosc ze bedzie??????

    | Tia... zawsze moze spasc gwiazdka z nieba.

    ironia nie na miejscu

    | Bo tu chodzi o dziecko. W takim wypadku lepiej liczyc sie z gorszym niz
    | pozniej zalewac lzami, ze nie jest sie w stanie zapewnic mu odpowiednich
    | warunkow.

    rownie dobrze mozemy zalozyc ze dziecko urodzi sie kalekie, ze ona umrze
    przy porodzie, ze ojciec dziecka ja zostawi, ze swiat sie skonczy za pol
    roku, ze ty stracisz prace. ze wpadniesz pod auto, albo umrzesz na
    raka....... taaaaa........najlepiej zakladac najgorsze....smiechu warte
    a nie lepiej zalozyc ze dziewczyna sobie poradzi bo bedzie musiala????? bo
    jest zaradna i myslaca???

    | Takie czasy.

    takie czasy nie usprawiedliwiaja pesymizmu,.....wrecz przciwnie...mamy
    obowiazek pozytywnie myslec zeby bylo lepiej!

    | P.S. Kurcze... zdenerwowalem sie :-/

    swoim pesymizmem?????? ;)