PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem? › Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
  • Data: 2002-12-04 16:26:35
    Temat: Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
    Od: "eleonora" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asjpu4$mhk$26@news.onet.pl...

    | Skończy się ciąza, skończy macierzyński, będzie wypowiedzenie i zasiłek.
    | Taaak... Dziecko pewnie do domu dziecka.

    a ja sie zastanawiam czytajac Wasze protesty kto z Was ma prace a kto nie?

    ale wyglada na to ze raczej macie prace....nie poczuliscie jeszcze na
    wlasnej skorze jak to jest jak sie jest na bazrobociu, bo gospdarka pada i
    nie ma pracy ani teraz ani widokow na przyszlosc!. Przy takim stanie
    gospodarki ludzie robia wszytsko zeby prace zachowac, a ja uwazam ze jezeli
    pracodawcy zwalaniaja ludzi dla wlasnego glupiego widzimisie, to wcale nie
    jest warte potepiania to ze, pracownicy robia wszytsko zeby ta prace
    utrzymac!

    Zreszta uwilebiam takie myslenie.....a co bedzie potem......za rok, za pol
    roku! bedzie co ma byc, jezeli ta dziewczyna nie zrobi teraz czegos zeby ta
    prace utrzymac to pewnie za pol roku, nie bedzie miec pracy, w ten sposob
    moze jeszcze czas jakis normlanie pozyc, a potem nikt znas nie wie co sie
    stanie potem. czemu odrazu zakladacie najgorsze????? ze ja wyrzuca??? a moze
    ta wredna szefowa odejdze albo ja wyrzuca i dziewczyna wroci z
    macierzynskiego i bedzie miec dalej prace. A mze dostanie w miedzyczasie
    lepsza oferte???? bo bedzie miec w czasie urlopu czas zeby puszkac innej
    pracy.

    Ale z was pesymisci..... az slow brak!!

    pozdr
    ELL