PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-21 22:47:09
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eev3rv$e0l$1@inews.gazeta.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > Aleś pojechał po bandzie.
    I słusznie. Od tego banda jest.

    > Rozumieć więc należy, że powinienem z uśmiechem zapierdalać po 12h/dobę i
    > cieszyć się, że nadmiar wypracowanych przeze mnie środków pozwala na
    > permanentny wypoczynek kilku rodakom?
    Nie, ale możesz sobie takie fantasmagorie tworzyć, kultywować, rozwijać.

    > Jakoś mój schorzały umysł nie pozwala mi na tę radość.
    To co ja mam zrobić? Jak Ci mogę pomóc?

    > Statystyka, z którą tak wyżej walczysz
    Walczę? Napisałem tylko, że jej zbytnio nie cenię.
    Widzisz - dajesz jednak radę z tą produkcją urojeń.

    > państwo odbiera mi (po obliczeniach) ok. 86% wypracowanego dochodu.
    O, ciekawym szczegółów dojścia do tego wyniku. Mnie państwo także okrada,
    ale wyliczyłem, że na nieco mniejszą (choć i tak bandycką) skalę.

    > Napisz: w czym jestem gorszy od Duńczyka i dlaczego moim obowiązkiem jest
    > utrzymywać panów z fioletowymi nosami i ich nieprzeliczone dzieciątka?
    Nie mogę. Ja nie mam tej paranoi.

    Jotte