PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-20 22:21:31
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrneh3do6.klf.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > Pitolenie, składki przez rok pracy nie pokrywają sumy wypłaconego
    > zasiłku.
    Pieprzenie. Zasiłek płacony przez 6 miesięcy ma się nijak do składek
    płaconych przez 30 lat.

    > Wysokość zasiłku nie należy od sumy wpłaconych składek.
    Nic dziwnego. Tak działają ubezpieczenia. Tak samo w ubezpieczeniach
    komunikacyjnych na przykład. Ci, którzy nic nie zrobili płacą na tych,
    którzy zawinili. Jak się nie kalkuluje, to się wszystkim podwyższa. Tu masz
    pole do krytyki.
    Ubezpieczasz się, płacisz kilkaset złotych składki, robisz wypadek i płacą
    za ciebie np. kilka tysięcy. Może to ja za ciebie zapłacę?

    > Mi się podoba, jezeli czujesz dyskomfort z tego powodu, to twój problem.
    Radzę z dobrego serca, a ty do mnie tak?

    > To się nazywa ewolucja.
    To zapoznaj się jeszcze z tym co się nazywa człowieczeństwo, empatia,
    humanitaryzm...
    albo dobra - zostań przy swoim, przesadziłem z oczekiwaniami.

    > Co to znaczy ostatnio? Ostatni 1% istnienia gatunku?
    A co to znaczy homo sapiens sapiens?

    > A to kolejne twoje projekcje.
    Projekcje? Na pewno znasz pojęcia, których używasz?

    > Z której strony nie patrzeć, państwo to jakaś popaprana narośl.
    Hmm..., a masz jakis pomysł na coś w zamian?

    Jotte